خبرهای داغ:
یوسف قاسمی کرغند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هر چه مسلمانان منسجم و متحد باشند دشمن بیشتر ضربه می خورد و اتحاد باعث میشود که عشق به نظام و حکومت اسلامی بیشتر شود و حق خود به خود آشکار شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۳۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت اسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان صبح امروز در جلسه اخلاق در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه به حول قوه الهی نظام الهی شکل گرفته است اظهار داشت: مسئولیت ایران در حال حاضر این است که اسلام ناب محمدی(ص) را به جهانیان معرفی کند.

وی با تأکید بر اینکه امام (ره) ایران را برای اسلام خواست بیان داشت: و دیدگاه امام این بود که همه نگاه های جهان به مردم ایران خواهد بود و حکومتهای دیگر حکومت اسلامی ایران را الگو خودشان قرار خواهند داد و اسلام گسترش پیدا  خواهد کرد.

نوفرستی با بیان اینکه برخلاف برخی از افراد که اسلام را برای ایران می خواهند تصریح کرد: عده ای امروز که نسخه  اسلام جواب میدهد از آن استفاده می کنند. 

وی با اشاره به جریان تاریخی در ایران گفت: مصدق نخست وزیر وقت ایران، آیت الله کاشانی را در عرصه هایی از حکومت که به دردشان می خورد از ایشان استفاده می کرد و خود را طرفدارش جلوه می داد اما وقتی بر قدرت سوار شد با  رهبران الهی مبارزه و به آنها بی احترامی میکرد که امام فرمودند اصلا مصدق مسلمان نبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ماه مبارک رمضان پرداخت و  گفت: بهترین عمل در  ماه مبارک رمضان این است که  رسالت خود را درست بشناسیم و درست عمل کنیم.   امام (ره) در ماه رمضان حداقل سه بار ختم قرآن میکردند.

وی با اشاره به دو جریان حق و باطل خاطرنشان کرد: دو راه بیشتر نداریم راه حق و راه باطل هر چه جلوتر برویم حق آشکار  و انسجام آن بیشتر می شود.

نوفرستی همچنین به نمونه هایی از انسجام اشاره کرد و افزود: انسجام مسلمانان در عاشورا ، در مشکلات سیل و زلزله و وحدت بین نیروهای مسلح و مردمی و بین فرقه های اسلامی مشخص  میشود و هر چه ما مسلمانان منسجم و متحد باشیم دشمن بیشتر ضربه می خورد و این کارها باعث میشود که عشق به نظام و حکومت اسلامی بیشتر شود و حق خود به خود آشکار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها