مربی عقیدتی :

امروز باید بیش از مسئله آموزش، به مسئله پرورش بپردازیم

مربی عقیدتی با بیان اینکه امروز باید بیش از مسئله آموزش، به مسئله پرورش بپردازیم، گفت: در این راه لازم است که بیش از پیش به مسئله پرورش پرداخته شود؛ رسالت معلم این است که دانش‌آموز خود را به خداوند و سعادت نزدیک کند.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

امروز باید بیش از مسئله آموزش ، به مسئله پرورش بپردازیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام صادق صالح در نشست بصیرتی حوزه مقاومت دانش‌آموزی شهیده ابوالقاضی نهاوند به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: معلمی شغل انبیاء الهی بوده است و خداوند همه‌ پیامبران را برای معلمی فرستاده است.

وی افزود: معلمین باید با برنامه‌ریزی صحیح این شغل انبیاء را به دست دانش‌آموزان برسانند .
این مربی عقیدتی بیان کرد: در حوزه آموزش و‌ پرورش مشکلاتی وجود دارد و آنچه دوای درد این مشکلات است آموزش نبوی است.

وی با بیان اینکه امروز باید بیش از مسئله آموزش، به مسئله پرورش بپردازیم، ادامه داد: در این راه لازم است که بیش از پیش به مسئله پرورش پرداخته شود؛ رسالت معلم این است که دانش‌آموز خود را به خداوند و سعادت نزدیک کند.

وی با اشاره به لزوم شناخت امام زمان خود اضافه کرد: تا به خود انسان پی نبریم شناخت امام زمان برای ما راحت نیست.

صالح با بیان اینکه اگر از دین دور شویم و فاصله بگیریم اعمالمان برعکس می‌شود، ابراز داشت:‌ شیطان با همان وسیله‌ای که قرار بود آدم (ع) به جاودانگی برسد او را به زمین کشاند.

وی با اشاره به زمینه‌سازی برای ظهور افزود: یکی از شرایط ظهور پای دین ایستادن است؛ ما اگر حرف خدا را گوش نکنیم باید سرسپردگی هزارن نفر را در عالم بپذیریم، در عالم هستی هیچکس این ارزش را ندارد که او را در مقابل خداوند قرار دهیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات