خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر:

نگاه کوته‌بینانه به جایگاه معلم برای جامعه اسلامی یک خسارت و آسیب است

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر گفت: مقام تعلیم و تربیت در جامعه بسیار بالا بوده و نگاه کوته بینانه به جایگاه معلم برای جامعه اسلامی یک خسارت و آسیب است.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

نگاه کوته‌بینانه به جایگاه معلم برای جامعه اسلامی یک خسارت و آسیب استسرهنگ حميدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم اظهار داشت: یاد شهید عالی مقام مطهری که معلمی متفکر و مجاهد بود و در راه فکر و عقیده اسلامی بود و به درجه رفیع شهادت رسید را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به نامگذاری این ایام با عنوان هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: هدف از این هفته تکریم مقام شامخ معلم و مربیان عقیدتی سیاسی است.

مسئول بسیج فرهنگیان ملایر با بیان اینکه تکریم از معلم و حرفه معلم در جامعه اسلامی باید همگانی شود، اظهار داشت: مقام تعلیم و تربیت در جامعه بسیار بالا بوده و نگاه کوته بینانه به جایگاه معلم برای جامعه اسلامی یک خسارت و آسیب است.

وی بیان داشت: نگاه به معلم باید تکریم‌آمیز باشد، بسیاری از مشاغل گوناگون در کشور با زرق و برق با جلوه‌گری گوناگون وجود دارد که جایگاه همه آنها از شأن تعلیم و تربیت و حرفه تعلیم و معلمی پایین‌تر است.

مرادی افزود: این بالاترین افتخار است که پیغمبر(ص) خود را معلم می‌خواند و همه ما زیر بار منت معلم هستیم و خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم گفت: برنامه‌های شاخص بسیج فرهنگیان ملایر در این هفته، بصیرت افزایی و تجلیل از مقام شامخ معلم، دیدار با امام جمعه و روحانیون عارف شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اهدای شاخه گل به فرهنگیان و معلمان، دیدار با خانواده معظم شهدا فرهنگیان و برگزاری جلسات حلقه مربیان و سرگروه‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار