خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

سیل کمک های مردم شهرستان فارسان به شوشتر

مردم مومن و ولایتمدار شهرستان فارسان در قالب موکب حضرت اباالفضل علیه السلام کمک های خود را به مردم سیل زده استان خوزستان شهرستان شوشتر و روستاهای حومه این شهر ارسال کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۷۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری  محمد فروغی مسئول موکب حضرت ابالفضل علیه السلام شهرستان فارسان گفت: اولین کاروان اهدایی مردم فارسان در قالب موکب حضرت ابالفضل علیه السلام به شهرستان شوشتر ارسال شد.

فروغی بیان کرد:این اقلام شامل:بیش از چهل تن مواد غذایی ،مواد بهداشتی ،مواد زیستی ،فرش و البسه می باشد که در قالب ۱۴ کامیون به سپاه ناحیه شوشتر به منظور برپایی موکب در این شهرستان منتقل شد.

وی اذعان کرد:این اقلام از طریق جمع آوری کمک های مردم شهرها و روستاهای شهرستان فارسان جمع آوری شده و بالغ بر پانصد و پنجاه میلیون تومان ارزش ریالی دارند.

فروغی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته موکب حضرت ابالفضل علیه السلام  اقدام به طبخ  و توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذا در شهرستان شوشتر  می کند.

مسئول موکب حضرت ابالفضل علیه السلام در پایان گفت: لازم می دانم از زحمات ارزشمند مردم فارسان امام جمعه و مسئولین شهرستان و همچنین از سپاه ناحیه فارسان که همکاری تنگاتنگی در ایجاد و فعالیت این موکب داشتند تشکر کنم.

شایان ذکراست: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در حادثه سیل اخیر معین مردم ولایتمدار و حماسه آفرین کربلای ایران استان خوزستان انتخاب شد که با تمام امکانات درحال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان شوشتر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار