خبرهای داغ:

افزایش بارش‌های استان در روز دوشنبه

مدیر کل هواشناسی استان از افزایش بارش‌ها در روز دوشنبه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۴۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شاهرخ پارسا پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی پرفشار به چهارمحال و بختیاری از اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: این سامانه بارشی تغذیه رطوبتی بسیار خوبی داشته و در این سامانه ترزیق شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سامانه بارشی که وارد استان می‌شود، بارش‌ها اغلب به‌صورت باران است، خاطرنشان کرد: اوج فعالیت سامانه بارشی برای بامداد و صبح روز دوشنبه در بین ساعات 30: 3 صبح الی 10:30 و 10:30 دقیقه صبح تا 15:30 عصر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: شدت فعالیت سامانه بارشی برای مناطق شمال غرب و منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ است که پیش‌بینی می‌شود میزان بارش‌ها بالای 150 میلی‌متر باشد؛ در شهرستان شهرکرد، بروجن و سامان بارش‌ها کمتر از 50 میلی‌متر است.

پارسا تأکید کرد: با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در چند روز آینده احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود چندین سامانه بارشی تا اواخر فروردین خبر داد و افزود: انتظار بارش‌های قابل ملاحظه‌ای از این سامانه‌های بارشی نداریم و بارش‌ها پراکنده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود برای اردیبهشت‌ماه نیز بارش‌هایی فراتر از حد نرمال در چهارمحال و بختیاری داشته باشیم.

پارسا در پایان توضیح داد: سامانه بارشی که از اواخر وقت امروز وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود روز سه‌شنبه از استان خارج شده و کاهش محسوسی در دما نداریم و تنها در برخی از مناطق وزش باد شدید با سرعت 100 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار