خبرهای داغ:
دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا:

بازدید بیش از 2000 گلستانی ازراهیان نور

روح اله تابش از بازدید بیش از 2000 گلستانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۸۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان:سرهنگ پاسدار روح اله تابش دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر از گلستانی‌ها در قالب کاروان و خودرو‌های شخصی از مناطق دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید کردند.

تابش در ادامه افزود: تعداد ۱۷۶ نفر نیز به راهیان نور دریایی و بازدید از مناطق دفاع مقدس در استان بوشهر اعزام شدند.

وی همچنین بیان کرد:راهیان نور بهترین فرصت در زندگی هر فرد است که ممکن است یک بار در زندگی انسان رخ بدهد، اما باید قدر این لحظات و ثانیه‌ها آن را دریافت والا چیزی جز حسرت عائد انسان نخواهد شد.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا در ادامه گفت:جلسات متعدد از ابتدای سال ۹۷ برای اعزام دانش آموزان، دانشجویان و همچنین اقشار مختلف مردم برنامه ریزی شد که با هماهنگی‌های بعمل آمده توانستیم درقالب کاروان و خودرو‌های شخصی زائران را ساماندهی و به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کنیم.

سرهنگ تابش در پایان ابراز داشت:برای رفاه حال زائرین اقداماتی از جمله راه اندازی سلف غذاخوری و همچنین آماده سازی آشپزخانه اردوگاه را و همچنین کف سازی اردوگاه را در شهر خرمشهر انجام دادیم که در ادامه نیز این روند برای سال ۹۸ قطعا بهتر خواهد بود، زیرا دیوار کشی محیطی و همچنین راه اندازی سوئیت‌ها را نیز خواهیم داشت که امیدواریم با کمک مسئولین وضعیت بهتری را برای سال ۹۸ شاهد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار