حضرت آیت الله علم الهدی:

زوج‌های جوان سبک زندگی علوی را الگو خویش قرار دهند

نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس گفت: زوج‌های جوان سبک زندگی حضرت امیر المومنین(ع) و فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی خویش قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۱۵۵۶۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، مراسم توزیع 300 سری جهیزیه به همراه توزیع 5000 سبد معیشتی و پوشاک و کفش صبح امروز 7 اسفند ماه با حضور نماینده محترم ولی فقیه در مشهد ؛ حضرت آیت الله سید احمد علم الهدی و فرمانده قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی؛ سردار مجتبی غفور پور به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در فرهنگسرای نصرت شهرک شهید رجایی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس در این مراسم که به مناسبت میلاد صدیقه اطهر (علیها سلام) برگزار شد، به ویژگی‌های خاص حضرت زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: بانوی دو عالم بی بی فاطمه زهرا(س) دختر پیغمبر(ص)، همسر ولایی مولا امیر المومنین(ع)، مادر حسنین(ع) و منبع عظمت و مبدأ ولایت امام حسن (علیه‌السلام) و امام حسین (علیه‌السلام) هستند.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: حضرت زهرا(س) همانند حضرت علی(ع) از فضائل بسیاری برخوردار بودند از همین رو همه فضائل و ویژگی‌های امام حسن و امام حسین (علیهم‌السلام) برگرفته از حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به اقدام خیرخواهانه مجموعه سپاه امام رضا(ع) در راستای حمایت از اقشار محروم اشاره کرد و گفت: امروز به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها)، عزیزان دلاور سپاه پاسداران این موفقیت را پیدا کردند تا به عشق صدیقه اطهر(س)، ۳۰۰ خانواده را مجهز به تجهیزات زندگی (جهیزیه)کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر اینکه مسئله حاشیه شهر مورد توجه خاص رهبری است، افزود: در همین راستا ستاد هماهنگی حاشیه شهر مشهد تشکیل شده است که برادران ایثارگر سپاه پاسداران در رأس این ستاد با برقراری ارتباط بین نهادهای مرتبط فعالیت‌های قابل قبولی را به طور هماهنگ در این عرصه انجام داده‌اند.

آیت الله علم الهدی رسالت اصلی سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: تقویت توان مردم برای مقاومت در برابر شرایط بحرانی کشور همچون ضعف مدیریت برخی مسؤولان و بعضی مشکلات به وجود آمده همراه با مضیقه‌ها و فشارهای معیشتی، از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در شرایط کنونی سپاه با ورود به عرصه خدمتگزاری جهت تأمین مسائل معیشتی مردم به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی خطاب به خانواده‌های حاضر و زوج‌های جوان تاکید کرد: جوانان باید با رنگ زهرای اطهر(س) و صبغه امیرالمؤمنین زندگی کنند و سعی بر پیاده سازی خصوصیات زندگی امیرالمؤمنین و صدیقه اطهر(س) را در زندگی خویش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: زندگی زوج جوان اگر با این فرهنگ پیش برود، مالامال از صمیمیت و عشق است و این زندگی کانون خوشی و عزت می‌شود.

حضرت آیت الله علم الهدی از اقداماتی که موجب بهبود وضعیت معیشت و کاهش مشکلات مردم می‌شود تعریف و تمجید کرد و افزود: این اقدامات روحیه ایثارگری را در وجود مردم نهادینه سازی می‌کند و بیش از پیش قدرتمندتر در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

گفتنی است؛ سردار مجتبی غفورپور؛ فرمانده قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی قبل از سخنرانی حضرت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این قرارگاه در عرصه محرومیت زدایی پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار