صدور انقلاب اسلامی صدورعلمی و فرهنکی است

دکتر عبدالله بلم دکترای قرآن و مدیریت از کشور بوکینافاسو به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در واحد مقاومت مدرسه طوبی چغادک به سخنرانی پرداخت. وی گفت: . دستاورد های ایران قبل از انقلاب و بعد از آن راکه در نمایشگاه مشاهده میکنم می بینم ایران پیشرفت عظیمی داشته است و کشور شما از بیرون دستور نمیگیرید، شما استقلال واقعی دارید.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۹۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر: دکتر عبدالله بلم دکترای قرآن و مدیریت از کشور بوکینافاسو به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در واحد مقاومت مدرسه طوبی چغادک به سخنرانی پرداخت.

صدور انقلاب اسلامی صدورعلمی و فرهنکی است

وی گفت: دستاورد های ایران قبل از انقلاب و بعد از آن راکه در نمایشگاه مشاهده میکنم می بینم ایران پیشرفت عظیمی داشته است،

عبدالله بلم افزود:حجاب همانند عسل شیرین است،حجاب همانند جواهری است که قیمت دارد. هر خانمی با داشتن حجاب میخواهد نشان دهدکه همانند عسل و جواهر هست.اصلاح و درست کردن دنیا دست خانم هاست، انقلاب اسلامی هدیه علم را به مردم آورده درحالی که در بعضی کشورها امکان رفتن به مدرسه را ندارند زیرا وابسته به غرب هستند.کشور ما مستعمره فرانسه است،در ایران مردم پای سندوق رای میروندو خود حق انتخاب دارندولی در کشور ما عرب باید تعیین کند که چه کسی رئیس جمهور ما شود. کشور شما از بیرون دستور نمیگیریدو شما استقلال واقعی دارید.

وی خاطر نشان شد: شما در ایران به برکت انقلاب اسلامی به راحتی درس میخوانید. دختران ایران باید برای دختران آمریکا الگو باشندو نقشه راه و سبک ایرانی اسلامی را برای آنها ترسیم کنید که آنها طبق مدل شما زندگی کنند.

دکتر عبدالله بلم گفت : درکشور بوکینافاسو امنیت وجود ندارد تکفیریها به مدارس حمله میکنند و دختران حق درس خواندن ندارد.کتابهای بچه ها را میسوزاند.میگویند مسلمان فقط باید قرآن بخواند در حالیکه خواندن قرآن بدون تدبر امکان ندارد.اولین برنامه زندگی علم است که خداوند برای ما انسانها اورده است .

دکترعلم اظهار داشت: صدور انقلاب اسلامی صدورعلمی و فرهنکی است تمام انقلابها با جنگ بوده اما انقلاب اسلامی با صدور علم و فرهنگ بوده است.

عبدالله علم خطاب به دانش آموزان گفت : آینده در دستان شما دختران ایران و انقلابی است.دیندار باشید و دینتان را حفظ کنید شما فرهنگ ناب محمدی را ترویج میکنید.

ارسال نظرات