سرهنگ شهابی سرپرست ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۶۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ شهابی سرپرست سپاه شهرستان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ،خبرگزاری بسیج  گفت:حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی ، اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبارخودمی‌رسد.

سرپرست ناحیه بوشهر افزود: حجاب و عفاف پدیده مذهبی ، ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه‌های فرهنگی ،اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم استد و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه واجتماع است.

سرهنگ شهابی با اشاره به اینکه بدیهی است که در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزش تلقی کردن و الگوپذیری این فرهنگ، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در وجود افراد است بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است. در همین خصوص این ناحیه در نظر دارد با همکاری شهرداری شهر بوشهر ،حوزه علمیه خواهران و ستاد امر به معرف برنامه ای تحت عنوان اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب همزمان با جشن با شکوه دهه کرامت برگزار نماید.

سرپرست ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده همزمان باجشن با شکوه دهه کرامت چهارشنبه  19 تیرماه با حضور مردم  در ساعت 20/30در پارک شورا برگزار می گردد، عنوان کرد: از همه ی مردم شهر بوشهر دعوت بعمل می آید که به همراه خانواده در این اجتماع بزرگ شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه حریم ریحانه در آن مکان دایر می باشد که با موضوعاتی از جمله ایستگاه کودکان به همراه نقاشی و برنامه های شاد و جذاب،ایستگاه بلوتوث،ایستگاه کتاب،غرفه فروش محصولات ایرانی اسلامی،ایستگاه مشاوره ،ایستگاه عکاسی و... از ساعت 19 الی 23 همان روز فعالیت می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها