نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

خدری : با قاطعیت اعلام می کنم در سال آینده بخشداری در چغادک ایجاد خواهد شد!!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار، من با قاطعیت اعلام می کنم در زمان نمایندگی من بخشداری در شهر چغادک ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در پی قول‌های چندین باره مسئولین فعلی و سابق مبنی بر بخش شدن شهر چغادک که هرکدام در حد حرف باقی ماند بعداز ظهر امروز ۸ دیماه؛ حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته درجهت بخش شدن شهرچغادک، گفت: در زمان ورود من به مجلس برخلاف اینکه سابقین قول داده بودند کار تمام شده است، ولی هیچ اقدامی در وزارت کشور انجام نشده بود و من از ب. بسم الله شروع کرده و پیگری بخش شدن چغادک شده ام.

خدری در ادامه اعلام داشت: با پیگیری صورت گرفته توسط استاندار، من با قاطعیت اعلام می‌کنم در زمان نمایندگی من بخشداری در شهر چغادک ایجاد و این امر در سال آینده محقق خواهد شد.

گذری بر خبر: البته این قول قاطع مبنی بر بخش شدن چغادک در سال آینده و پاسخی که خود نماینده مردم بوشهر در مجلس دادند مبنی بر اینکه فیلم سخنان امروز من موجود است را باید کنار قول‌های مسئولین دیگر گذاشت وبه انتظار سال آینده نشست، سالی که در تقویم مسئولین آینده است وتاریخ دقیقی از این سال وجود ندارد شاید این سال آینده یکسال دیگر باشد و یا ده سال دیگر در هر صورت باید انتطار سال آینده را نشست و دید که آیا این قاطعیت رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر، یا اینکه در پایان سال ۹۸ جهت قول‌های انتخاباتی مجدد گفته شود تمام مراحل بخش شدن چغادک به انجام رسیده و فقط نیاز به یک امضا دارد، واین امضا بعد از انتخابات به نتیجه خواهد رسید.
ارسال نظرات