خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان:

خیران همدانی 16 میلیارد و 800 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: خیران نیکوکار همدانی 16 میلیارد و 800 میلیون تومانی در 10 ماهه نخست سال 97 به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۵۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

خیران همدانی 16 میلیارد و 800 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اندجمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بیان داشت: طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را ازدست‌داده‌اند و طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر آن‌ها از یکدیگر جداشده و تحت سرپرستی مادر هستند و یا پدر در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه تشخیص نیازمند بودن خانواده‌ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‌شود، گفت: خیران نیکوکار همدانی 16 میلیارد و 800 میلیون تومانی در 10 ماهه نخست سال 97 به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: 19 هزار و 694 حامی از 3 هزار و 724 فرزند یتیم حمایت می‌کنند و در 10 ماهه سال جاری، 11 میلیارد و 800 میلیون تومان با استفاده از شناسه مخصوص هر یتیم به‌حساب کودکان معنوی خود واریز کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 6 هزار و 719 حامی نیز از دو هزار و 997 فرزند محسنین حمایت می‌کنند، گفت: خیران پنج میلیارد تومان به‌حساب آن‌ها از ابتدای امسال واریز کرده‌اند.

محمدی در ادامه بابیان اینکه در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، فرد خیر می‌تواند حامی تعدادی از این کودکان شود، گفت: فرد حامی بایستی ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به‌حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کند و پس از سه ماه پرداخت متوالی می‌تواند با هماهنگی کمیته امداد کودک تحت حمایت خود را ملاقات کند.

وی سرانه کمک به هر یتیم 315 هزار تومان و فرزند محسنین را 168 هزار تومان عنوان کرد که ماهیانه به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود.

محمدی همچنین با اشاره به اینکه در 10 ماهه اول سال گذشته 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به فرزندان محسنین و ایتام تحت حمایت کمیته امداد همدان پرداخت‌شده است، ادامه داد: امسال کمک‌ها با 45 درصد رشد همراه بوده است.

وی همچنین در پایان گفت: درصد تحقق برنامه عملیاتی حوزه اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان همدان در 10 ماهه سال جاری به 101 درصد رسید.،

انتهای پیام

 

ارسال نظرات