خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد

خودکفایی ۴۶۵ خانواده مددجوی همدانی در سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: ۴۶۵ خانواده از ابتدای سال به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج ‌شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

خودکفایی ۴۶۵ خانواده  مددجوی همدانی در سال جاریشهرام عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه ۴۰ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت ارائه‌شده است، اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۰۵ مددجو این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۶۳۳ مورد وام به مبلغ 8 میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان از منابع داخلی بوده است، گفت: یک هزار و ۶۷۲ مورد تسهیلات نیز به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان از منابع بانکی پرداخت ‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه ۴۶۵ خانواده از ابتدای سال به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج ‌شده‌اند، گفت: بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان در استان در زمینه دام‌پروری بوده است.

وی همچنین گفت: از ابتدای سال ۳۸ هزار و ۹۶۰ مورد نظارت فنی توسط ناظران این نهاد از طرح‌های ایجادشده توسط مددجویان انجام‌شده است، همچنین ۴۰ درصد از اشتغال ایجادشده در شهرها و ۶۰ درصد در روستاهای همدان بوده است.

عابدی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۵۵ مورد تسهیلات با مبلغ ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان در ۹ ماهه سال گذشته پرداخت‌ شده است، ادامه داد: تسهیلات ارائه‌ شده به مددجویان نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ۴۲ درصد رشد همراه بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار