خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۴۳ هزار و ۷۲۱ خانوار معیشت بگیر در این نهاد دارای بیمه حوادث هستند.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۸۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

بهره‌مندی ۴۳ هزار و ۷۲۱ خانوار معیشت‌بگیر کمیته امداد همدان از بیمه حوادثعلی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه ۴۳ هزار و ۷۲۱ خانوار معیشت بگیر در این نهاد دارای بیمه حوادث هستند، اظهار داشت: امسال در این زمینه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه از طریق بیمه آسیا پرداخت‌ شده است.

وی با بیان اینکه بیمه حوادث برای مددجویان شهری شامل ساختمان، تأسیسات و وسایل منزل می‌شود، ادامه داد: برای روستاییان نیز شامل ساختمان، وسایل منزل، تأسیسات محل سکونت و محل نگهداری احشام است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان بیان کرد: بیمه حوادث شامل اتفاقاتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از نشست آب باران، ذوب برف و تگرگ، غرامت فوت و نقص عضو بیمه‌شده اصلی است.

وی همچنین گفت از ابتدای سال تاکنون ۲۵ مورد خدمات فوری به آسیب دیدگان نیز با پرداخت ۴۳ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و درآمدهای مردمی پرداخت ‌شده است.

بحیرایی با اشاره به اینکه خدماتی مانند خدمات فرهنگی، اشتغال، مسکن، حقوقی و حمایتی به مناطق محروم ارائه می‌شود، گفت: کمیته امداد در این زمینه وظایفی مانند تخصیص اعتبارات دولتی و غیردولتی، پیگیری جذب اعتبارات و برنامه ابلاغی را در این مناطق به عهده دارد.

وی ابراز داشت: خدمات آموزشی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و فعالیت‌های عمرانی، مباحث حقوقی، بهداشت و درمان امسال به مددجویان مناطق محروم باهدف محرومیت‌زدایی ارائه ‌شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات