خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: موسسه هدایت تهران ۳۴۳ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان یتیم شهرستان ملایر اهدا کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۴۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲

کمک ۳۴۳ میلیون تومانی موسسه هدایت تهران به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد ملایرجمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کمک ۳۴۳ میلیون تومانی موسسه هدایت تهران به دانش آموزان و دانشجویان یتیم تحت حمایت شهرستان ملایر، اظهار داشت: خیران ایمان ‌دارند کمک آنها می‌تواند در رویاندن بذر امید در دل یک هم‌نوع اثرگذار است.

وی افزود: آنها باور دارند می‌توانند در مطالعه و تحقیق دانش‌آموز یا دانشجویی سهیم شوند شاید در تغییر سرنوشت کودکانی سهیم باشیم که تغییرها به دستان او رقم بخورد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های کمیته امداد برای بهره‌مندی و مشارکت مردم در رسیدگی به امور نیازمندان است، گفت: موسسه هدایت تهران به دانش آموزان یتیم مبلغ ۲۳۹ میلیون تومان و دانشجویان یتیم مبلغ ۱۰۴ میلیون تومان برای دریافت مدارج عالی دانشگاهی کمک کرده است.

وی گفت: کسانی که روزی خود را با دیگران تقسیم می‌کنند و راه دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت را هموار می‌کنند، ملائکه را به استشمام بوی خوش مهربانی دعوت کرده و پروردگار را در برابر همه مخلوقات دیگرش سرافراز می‌سازند.

جمشیدی افزود: یک نیکوکار ملایری که راضی به بردن نامش نشد، ۱۳ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا کرده است و این مثالی از بشمار کمک‌های خیران برای رفع مشکلات مختلف و احساس همدردی با نیازمندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات