خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد

اجرای 1040 پروژه عمرانی در مناطق محروم همدان توسط سپاه انصارالحسین(ع)

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از اجرای 1040 پروژه عمرانی توسط سپاه انصارالحسین(ع) در همدان خبر داد و گفت: این پروژه ها با رویکرد آب و اشتغال در مناطق محروم اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
اجرای 1040 پروژه عمرانی در مناطق محروم همدان توسط سپاه انصارالحسین(ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال در فجر فاطمی مقدراتی برای نظام جمهوری اسلامی تقدیر کند که موجب اقتدار نظام باشد.
 
وی با اشاره به افتتاح ۴۰ هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران در سطح کشور عنوان کرد: این پروژه‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.
 
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) با بیان اینکه این پروژه‌ها بیشتر برای عموم مردم در روستا‌ها و شهرستان‌های مناطق محرم اجرا خواهد شد که عام المنفعه است، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژ ه در بازه زمانی ۴ الی ۶ ماه به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
وی از اجرای ۱۰۴۰ پروژه عمرانی توسط سپاه انصارالحسین (ع) در همدان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها با رویکرد آب و اشتغال در مناطق محروم اجرا خواهد شد.
 
سردار مجیدی با تاکید بر لزوم حمایت نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی در اجرای این پروژه‌ها، تصریح کرد: امیدواریم این طرح‌ها با کمک مدیران و دستگاه‌های دولتی هرچه سریع‌تر عملیاتی شود به طوری که اگر هماهنگی، همدلی و وفاق را در مدیران استان بیشتر شود و در راستای هم‌افزایی و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در استان قدم برداریم قطعا نتایج اثربخشی برای مردم و جامعه به همراه خواهد شد.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه فجر تاکید کرد: شعار ۲۲ بهمن امسال «افتخار به گذشته و نگاه به آینده‌ای روشن» است.
 
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) با عنوان اینکه مردم نقش اساسی در پشت سر گذاشتن ۴۰ سال عزت و افتخار ایفا کردند، افزود: مردم علاو بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند در ادامه موجب تداوم این انقلاب شدند.
 
وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم عنوان کرد: نیاز اصلی برای تداوم انقلاب اسلامی و داشتن آینده‌ای روشن خدمت رسانی و توجه به مردم می‌باشد که باید در این خصوص به صورت جدی وارد عمل شد.
 
سردار مجیدی ضمن تقدیر از مدیران و مسئولین که در طول ۴۰ سال اخیر در راستای حفظ نظام و انقلاب تلاش کرده اند، یادآور شد: امروز اگر زیر ساخت‌های کشور جواب داده تنها به دلیل زحمات و تلاش‌های اثرگذار مدیران است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات