خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

عصبانیت دشمنان از سپاه دلیل بر موثر بودن آن در مقابله با دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: سپاه خار چشم دشمنان است و اینکه دشمنان این ملت و نظام همواره از سپاه عصبانی هستند دلیل بر موثر بودن سپاه در مقابله با دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۲۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

عصبانیت دشمنان از سپاه دلیل بر موثر بودن آن در مقابله با دشمنان استمرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به حادثه تروریستی محور زاهدان - خاش که موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از پاسداران مدافع وطن شد، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارشات رسیده در این اقدام ترویستی وقیحانه تاکنون 27 تن از پاسداران غیور شهید و 13 نفر زخمی و مجروح شدند.

وی ضمن محکوم کردن این حادثه انتحاری تروریستی عنوان کرد: این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب، در خصوص هدف دشمنان از این اقدام تروریستی، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب که همواره در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند حضور چمشگیر و حماسی مردم در مراسم راهپیمایی را تاب نیاورند، بنابراین دست به اقدام تروریستی زدند تا شیرینی حضور را به کام مردم تلخ کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در اقدامات تروریستی  خود بیشتر سپاه را مورد هدف قرار می‌دهند، به اقتدار و قدرت والای سپاه اشاره و عنوان کرد:  سپاه خار چشم دشمنان است و اینکه دشمنان این ملت و نظام همواره از سپاه عصبانی هستند دلیل بر موثر بودن سپاه در مقابله با دشمنان است.

سیاهوشی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره ضربات جبران‌ناپذیری به دشمنان و گروه‌های تروریستی و تکفیری وارد کرده است، افزود:  سپاه از بدو تشکیل همواره در صف جهاد و شهادت حضور داشته و بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف همچنان دین خود را به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام هیچ‌گاه دست از دشمنی با نظام و انقلاب بر نمی دارند، عنوان کرد: تروریست‌های فریب خورده با حمایت دشمنان قسم خورده این نظام همواره در صدد آسیب رساندن به سربازان جان بر کف ولایت هستند و از دشمنی خود کوتاه نمی‌آیند و سپاه نیز همواره در برابر دشمنان و منافقین و عوامل فریب خورده آنان قرار داشته و خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه سپاه جواب قاطع و دندان‌شکنی به عاملان تروریستی خواهد داد، یادآور شد: دشمنان بداند با این تلاش‌های مذبوحانه، سپاه هیچ‌گاه از عرصه دفاع از نظام و انقلاب خارج نخواهد شد بلکه پرتوان‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار