خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

امروز برای نااهلان جایی در انقلاب نیست

امام جمعه ملایر گفت: هدف انقلاب بیرون کردن نامحرمان و بیگانگان بود و امروز برای نااهلان جایی در انقلاب نیست.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۱۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

امروز برای نااهلان جایی در انقلاب نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه «حاج حسن فرهادی‌فر» ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای استقلال کشور بدون وابستگی به شرق و غرب و مبارزه با طاغوت شکل گرفت، اظهار داشت: هدف انقلاب بیرون کردن نامحرمان و بیگانگان بود و امروز برای نااهلان جایی در انقلاب نیست.

وی بیان داشت: هدف از انقلاب اسلامی این بود که نظامی استقرار پیدا کند که هیچ فسادی در آن نباشد و هم اکنون که چهل سال از عمر انقلاب می گذرد و ولی فقیه در رأس این نظام است، هیچگونه عیب و نقصی بر ولی فقیه گرفته نشده است.

امام جمعه ملایر گفت: این برای ملت ایران افتخاری بزرگ است که ولی فقیهی دارد که مطیع امر خدا و حافظ دین خداست و در مقابل وسوسه های شیطانی می ایستد.

وی گسترش آموزش و پرورش و افزایش تعداد دانش آموزان را از افتخارات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی زمینه ها موفق عمل کرده است.

برقراری با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با نظام طاغوت قابل مقایسه نیست، واگذاری اداره امور کشور به دست مردم با اتکا به آرای مردمی و مردم سالاری دینی را از برکت های انقلاب دانست و گفت: جمهوری اسلامی حکومتی مردمی است و اختیارات به مردم واگذار شده است.

وی همچنین به 12 بهمن مصادف با اول فوریه به عنوان «روز جهانی حجاب» اشاره و اظهار داشت: بانوان با حجاب در شکل گیری انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کردند و فرزندان انقلابی تربیت یافته در مقابل رژیم طاغوت ایستادند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: با رشادت های مردم، شهدای انقلاب و رهبری های امام راحل(ره) این انقلاب به پیروزی رسید تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم و به تحصیل بپردازیم.

هادی سلگی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از 98 درصد از جمعیت دانش آموزی این شهرستان باسواد و در مدارس مشغول به تحصیل هستند و در دورترین نقطه ملایر نیز مدرسه با 2 دانش آموز هم دایر است.

همچنین نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای دانش آموزان این دبیرستان نیز با حضور مسئولان این شهرستان گشایش یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار