خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر مهمترین دستاورد انقلاب را مردم سالاری دینی، استقرار نظام جمهوری اسلامی، داشتن حق تعیین سرنوشت و اداره امور کشور با اتکا به آرای مردمی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

مردم سالاری دینی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در آیین گرامیداشت دهه فجر در دبیرستان دخترانه «حاج حسن فرهادی‌فر» ملایر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است که آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و اصول اولیه انقلاب را بازخوانی کنیم.

وی با بیان اینکه شکل گیری انقلاب بر محور اسلام خواهی، استقرار مردم سالاری دینی، رهایی از سلطه و استبداد بیگانگان و استقرار نظام جمهوری اسلامی استوار بود بیان کرد: در طول 40 سال با ایستادگی بر همان آرمان ها و اصول انقلاب به پیروزی رسیدیم و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کردیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: ملت ایران با تحمل سختی ها، تحریم ها، جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی حول محور رهبر معظم انقلاب همچنان بر همان آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی پایبند است و از نظام، انقلاب و کشور دفاع می کند.

فتحی گفت: در حال حاضر که در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن معیشت و اقتصاد ما را هدف قرار داده و در صدد جدایی مردم از مسئولان و نظام است، به طور قطع با وحدت و همدلی می توانیم از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه آینده روشنی در انتظار ملت و نظام جمهوری اسلامی است تاکید کرد: دانش آموزان و نسل جوان ما باید بدانند که جوانان، روشنفکران و رهبران دینی ما بر مبنای چه اصول و معیاری حرکت کردند و با رهبری امام(ره) و ایستادگی ملت ایران، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معاون استاندار همدان اضافه کرد: در شرایط کنونی نیز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تلاش مسئولان کشور و در راس آن دولت تدبیر و امید از این پیچ سخت تاریخی نیز با موفقیت عبور می کنیم.

فتحی مهمترین دستاورد انقلاب را مردم سالاری دینی، استقرار نظام جمهوری اسلامی، داشتن حق تعیین سرنوشت و اداره امور کشور با اتکا به آرای مردمی عنوان کرد.

وی با اشاره به خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف، طرح تحول نظام سلامت را یکی از شاهکارهای دولت در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: تاکنون از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات