خبرهای داغ:
کارشناس مسایل دینی و سیاسی:

تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی حلال مشکلات کشور است

حجت الاسلام عباسی گفت: تفکر، مدیریت و روحیه انقلابی و جهادی را حلال مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۰۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مصطفی عباسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان در مسجد امام حسین علیه السلام میرآباد شهرکرد، گفت: امسال ایام الله دهه فجر با رنگ و بوی فاطمیه عجین شده است.

وی، با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: هرکس عبادت خالصانه ای را به درگاه خدا عرضه کند، خداوند در عوض این خدمت خالصانه، بهترین مصلحت را برای او و عملش در نظرمی گیرد.

این کارشناس مسایل دینی اضافه کرد: در روایت وارد شده هرکس هرکاری را برای رضای خدا انجام دهد، این عمل عبادت است، اگرچه ظاهرش عبادت نباشد. مثلا برای بدست آوردن روزی حلال کار می کند، ولی کارش عبادت محسوب می شود و خداوند بهترین نتیجه و برکت را به آن  کار می دهد.

عباسی تصریح کرد: ملت ما به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، خالصانه انقلاب کرد و خداوند به این عمل خالصانه بهترین نتیجه و برکت را عطا کرد، تا جایی که حضرت امام(ره) با دست خالی و با تکیه برخداوند و ایمان ملت فرمودند؛ امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: آن زمان، آمریکا بعنوان ابرقدرت و در اوج بود؛ ولی امروز بعضی از مسئولین با این همه امکاناتی که به برکت انقلاب و خون شهدا در اختیارمان است مثل موشک های نقطه زن و ...، بواسطه ایمان ضعیف و کاربرای رضای غیرخدا (کدخدا)، از امریکای ضعیف می ترسند و بواسطه ترس خود صدمات جبران ناپذیری از جمله برجام و لوایح استعماری را به ملت تحمیل می کنند.

وی، گفت: اگر در دفاع مقدس بواسطه فریاد یک نوجوان بسیجی برای رضای خدا چندین نفر از افراد دشمن تسلیم می شدند، امروز بواسطه ایمان ضعیف، عده ای از زوزه امریکا ترس دارند .

حجت الاسلام عباسی گفتمان انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود:  تفکر، مدیریت و روحیه انقلابی و جهادی حلال مشکلات کشور است. اگر مسئولان به منویات مقام معظم رهبری عمل کنند و اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند، هیچ نیازی به بیگانگان نخواهیم داشت.

وی، خاطرنشان کرد: همه پیشرفت های کشور از بدو پیروزی انقلاب مرهون رهنمودهای امامین انقلاب و تلاش مجاهدانه فرزندان انقلابی این مرز و بوم است و هرجایی از ولایت دور شده ایم، با عدم موفقیت روبرو گشته ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار