خبرهای داغ:

سرهنگ «بقایی» به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه همدان منصوب شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان با معرفی سرهنگ «بقایی» به عنوان فرمانده جدید برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۵۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

سرهنگ «بقایی» به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه همدان منصوب شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان امروز با حضور آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، فرمانده، جانشین فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، فرمانده، مسئولین و بسیجیان رده‌های مختلف بسیج سپاه ناحیه همدان، خانواده‌های شهدا و جانبازن، پیشکوستان بسیجی، اعضایی شورای تامین، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و جمعی از مسئولین همدان در سالن انصار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش‌آفرینی‌های رزمندگان استان همدان در عملیات کربلای 4 و 5، عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیجیان در شرایط جنگ نرم امروز را تشریح کرد.

در ادامه سرهنگ حسن برزگر فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدمات صورت گرفته در مدت تصدی مسئولیت پرداخت.

سرهنگ بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز با بیان اینکه وظیفه ما در بسیج و سپاه خدمت به نظام و مردم است به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سپاه ناحیه همدان اشاره کرد.

در این مراسم با معرفی سرهنگ «علی بقایی» به عنوان فرمانده جدید از زحمات و تلاش‌های سرهنگ «حسن برزگر» فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات