خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند/ اکنون دوران افول آمریکاست

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کسانی هستند که می‌خواهند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند اما ما اجازه نخواهیم داد کسانی که به واسطه خون شهدا در مرکز قدرت قرار دارند از ارزش‌ها دست بکشند.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۵۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند/ اکنون دوران افول آمریکاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مهدی فرجی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست نقشه سیاسی جهان را تغییر دهد و امروز فراتر از مرزها قرار گرفته است و آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب به دلیل گسترش انقلاب نگران هستند.

وی اضافه کرد: دشمنان ما با نشست تبلیغاتی در کشور لهستان به دنبال دستاورد سیاسی هستند، کما اینکه این نشست قبل از تشکیل شکست خورده است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در این میان کسانی هستند که می‌خواهند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند اما ما اجازه نخواهیم داد کسانی که به واسطه خون شهدا در مرکز قدرت قرار دارند از ارزش‌ها دست بکشند.

وی تصریح کرد: دشمن با تمام توان در عرصه اقتصادی وارد شده و جنگ اقتصادی راه انداخته و به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند و برخی با روی آوردن به دیپلماسی التماسی کار آنان را تایید می‌کنند که ناجوانمردانه است.

سردار فرجی افزود: ۴۹ درصد مردم آمریکا با قدرت و ابهت پوشالی زیر خط فقر هستند و هزار جوان سیاه‌پوست سالیانه در آمریکا به ضرب گلوله پلیس به صورت ناجوانمردانه کشته می‌شوند.

وی ادامه داد: آمریکا با خواری تصویب کرد که ظرف مدت یک ماه نیروها از یمن خارج شود و انصارالله به خواسته‌هایش رسید.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اکنون دوران افول آمریکاست و ناوهای آمریکایی مانند آهن قراضه‌ای بیش نیست و آنهایی که ناوهایشان در خلیج فارس سپر به سپر با ما حرکت می‌کرد؛ به دلیل ترس خود فاصله خود را تا ۷۰ کیلومتر رساندند.

وی افزود: امروز عده‌ای در قالب سه ضلع مثلث و شامل افراد ثروت اندوز قدرت‌طلب و تبعیت از بیگانه دور هم جمع شدند و مردم را در مقابل انقلاب قرار می‌دهند و نان امام را می‌خورند و اعتقادی به ولایت ندارند.

سردار فرجی افزود: وقتی مسئولی بدون آگاهی در سخنرانی خود می‌گوید تحریم‌ها ستون فقرات ما را شکستند؛ دشمن آدرس اشتباه می‌دهد.

وی ادامه داد: ارزش پول کشور سوریه به عنوان کشوری جنگ زده ۱۲ برابر پول ایران است که مسئولین اقتصادی باید پاسخگو باشند.

وی با انتقاد از برجام گفت: متاسفانه برجام را به گونه‌ای دیگر برای ملت تشریح کردند در صورتی که برجام هیچ ارزشی برای کشور نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات