خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

ولایت فقیه خنثی کننده تهدیدات دشمنان

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت:ستون خیمه انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که تمام خطرات و حملات دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۰۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در نشست بصیرتی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جمع بیش از ۴۰ نفر از خواهران بسیجی پایگاه رهروان حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال فراز و فرود‌های بسیاری را تجربه کرده است اظهار کرد: این فراز و فرود‌ها سبب شد ملت ایران هر روز آبدیده‌تر شوند و در برابر حوادث گوناگون تلخ و شیرین موضع درست اتخاذ نمایند.
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع و اقسام تهدید‌ها و حملات از سوی دشمنان انقلاب و اسلام به ملت ایران تحمیل شده که کودتا و ترور و هرج و مرج و آشوب و غائله‌های تجزیه طلبانه و دفاع مقدس هشت ساله و جنگ نرم و فتنه‌ها از آن جمله است که ما هر چه به جلو آمدیم این تهدیدات هدفمندتر شده است.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: امروز دشمنان تلاش دارند تا انقلاب اسلامی با خود نیرو‌های انقلابی هدف قرار دهد و ولایت فقیه را تضعیف کنند چرا که به خوبی می‌دانند ستون خیمه انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که تمام خطرات و حملات دشمنان را خنثی می‌کند.
وی با تاکید بر اهمیت حجاب و عفاف در زندگی فردی و اجتماعی بیان کرد: دشمنان امروز یکی از اهداف شومشان تخریب چهره حجاب و عفاف در جامعه است و برای همین هم تلاش‌های مختلفی را انجام داده اند، اما تاکنون به اهداف خود نرسیده اند.
مرتضوی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف بانوان ما سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است و آن‌ها با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر تلاش دارند این مصونیت را از بین ببرند و باید در برابر این توطئه با روشنگری و آگاهسازی نسل نوجوان و جوان این تهدید بزرگ را خنثی کرد و در رفتار فردی و اجتماعی به این مهم توجه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار