خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان ملایر:

مجمع عالی بسیج باید نیروهای نخبه در عرصه‌های مختلف تربیت کند

امام جمعه شهرستان ملایر گفت: مجمع عالی بسیج باید در عرصه‌های مختلف نیروهای نخبه‌ای در جامعه تربیت کند؛ در زمینه فرهنگی سیاسی و اجتماعی و... و به ویژه در زمینه‌های اقتصادی تلاش کند و زمینه شکل‌گیری و رشد اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کند.
کد خبر: ۹۰۹۸۸۳۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

مجمع عالی بسیج باید نیروهای نخبه در عرصه‌های مختلف تربیت کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مجمع عالی شهرستان رزن اظهار داشت: شالوده مبارک بسیج توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ریخته شده است و در همه میدان‌هایی که ایران اسلامی به آن نیاز داشته خوش درخشیده است.

وی بیان کرد: بسیج یک شجره طیبه و مبارکی است که شاخ و برگ این شجره درهمه جای کشور گسترده شده و در همه این سال‌هایی که از زمان انقلاب می‌گذرد بسیج خطراتی که انقلاب را تهدید می‌کرده است، یک نیروی مؤثری در رفع آن بوده است.

امام جمعه شهرستان ملایر گفت: تفکر بسیجی راه برون رفت از مشکلات را به ما هدیه می‌دهد و افرادی که برای سربلندی کشور در جهان تلاش کرده و همچنان نیز تلاش می‌کنند و دست زیاده‌خواهان را از نظام کوتاه کرده‌اند؛ بسیجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی همچون  شهید «احمدی روشن»، شهید «علی محمدی»، شهید «طهرانی مقدم» و... نیز با این تفکر زندگی کردند و خدمات ارزنده‌ای برای کشور به ارمغان آوردند، اما دشمن این تفکر را بر نتافت و اشاعه و ترویج دهنده‌های آن را به شهادت رسانده است و همچنان سعی در نابودی آن دارد.

برقراری افزود: یکی از افتخارات انقلاب این است که تفکر بسیجی را به کشورهای دیگر نیز صادر کرده و بسیج مردمی در کشورهای دیگر نیز خدمات خوبی ارائه داده و جلوی نابودی و سلطه دشمن بر کشورشان را گرفته است .

وی ادامه داد: مجمع عالی بسیج باید در عرصه‌های مختلف نیروهای نخبه‌ای در جامعه تربیت کند؛ در زمینه فرهنگی سیاسی و اجتماعی و...  و به ویژه در زمینه‌های اقتصادی تلاش کند و زمینه شکل‌گیری و رشد اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کند، البته باید مراقب لغزش‌هایی که در این راه وجود دارد، باشند که تنها راه آن کسب تقوا و خودسازی است.

در پایان این برنامه با رأی‌گیری از اعضا مجمع عالی بسیج شهرستان رزن حجت الاسلام ربیعی، امام جمعه شهر قروه درجزین به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان و دکتر نجفی نایب رئیس اول و همچنین دکتر یدالهی نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین از تعدادی خانواده معظم شهدا نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات