خبرهای داغ:
دبیر مجمع بسیج استان همدان از برگزاری مجمع عالی بسیج با حضور دکتر زاکانی در 14 بهمن ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

مجمع عالی بسیج به‌مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در همدان برگزار می‌شودایوب حضرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در همدان از برگزاری مجمع عالی بسیج در همدان خبر داد و بیان کرد: در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی و همزمانی با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مجمع  بسیجیان استان همدان با شعار «انقلاب اسلامی، 40سال پیشرفت و مقاومت»  برگزار می شود.

وی به حضور دکتر زاکانی  مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  به عنوان سخنران اصلی مراسم اشاره و اظهار کرد: این مراسم در روز  یک شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 8:30 در سالن مجتمع انصار برگزار می‌شود.

دبیر مجمع بسیج استان همدان با بیان اینکه در این مجمع 350 نفر از نخبگان بسیجی حضور خواهند داشت، افزود: در این مجمع کارگروه علمی پژوهشی ذیل مجمع بسیج استان موضوعی را با عنوان روش‌های حفاظت از منابع آب و خاک ارائه خواهند کرد به طوری که موضوعات آب در حوزه مسائل کشاورزی و آب شرب مورد بررسی و رای گیری اعضاء شرکت‌کننده در مجمع قرار خواهند گرفت.

وی ضمن دعوت از نخبگان بسیجی به  منظور حضور در این مراسم به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این مجمع اشاره و عنوان کرد: در این مجمع بیانیه‌ای صادر خواهد شد که مجمع بسیجیان استان خواهان توجه دولتمردان و مسئولین اجرایی به مسائل و مشکلات معیشتی مردم و همچنین خواهان تدابیر اقتصادی برای رفع مشکلاتی همچون گرانی و تورم خواهد بود که این درخواست بر اساس ماهیت مطالبه‌گرانه مجمع بسیجیان استان خواهد بود و وظیفه دارد از مسئولین اجرایی استان درخواست توجه ویژه به حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم داشته باشد.

حضرتی با اشاره به اینکه مجمع بسیج استان دارای 10 کارگروه تخصصی است، تاکید کرد: اعضای کارگروه‌ها نخبگان اقشار 21گانه بسیج استان هستند.

وی فلسفه اصلی تشکیل مجمع بسیج استان را اجرای تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: اولویت مجمع بسیج مطالبه‌گری از مسئولین دولتی استان و رسیدگی به دغدغه‌ها و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و در نهایت حل هر چه سریع‌تر مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی استان است.

دبیر مجمع بسیج استان همدان با  بیان اینکه مجمع بسیج استان برنامه‌ها، چالش‌ها و مشکلات اجتماعی را شناسایی و در گام بعدی به ارائه راهکار در خصوص حل چالش‌ها و مشکلات می‌پردازد، یادآور شد: در هر مجمع یک یا دو کارگروه ارائه  طرح خواهند داد و بعد از رآی‌گیری  در صحن علنی مجمع، در صورتی که طرح حائز حداکثر رأی موافق باشد، طرح تبدیل به سند می‌شود که دبیر خانه مجمع بسیجیان موظف با پیگیری آن است، هرچند لازم است دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مجمع را همراهی و کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجمع بسیج استان خواستار توجه ویژه به ظرفیت‌های درونی کشور است، خاطرنشان کرد: مجمع بسیج استان  از دولتمردان تقاضا دارد به جای امید و چشم  داشت به  قراردادهای بین المللی همچون برجام به ظرفیت‌های درون توجه داشته باشد و مراقب امضاء و تطمیع این نوع قراردادهای بین المللی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات