خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی پیامی حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۰۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان همدان در پی حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای ترابری ارتشبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی پیامی حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن رحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران که منجر به آسمانی شدن تعدادی از افسران و کارکنان غیور و دلاورمردان نیروی هوایی آجا گردید، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

 دلاورمردان نستوه و رشیدی که با ایمان والا، عزم راسخ و قلب‌هایی آکنده از عشق به میهن اسلامی و مردم عزیز ایران، همدوش و همراه با همسنگران خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتاز عرصه‌های خطر و خدمت بودند و اکنون در جوار الهی مأوا گرفتند.

با دلی اندوهگین، این مصیبت بزرگ را به ملت شریف و قدرشناس ایران و مردم شهیدپرور استان همدان، خانواده معظم و داغدار جان‌باختگان به ویژه خانواده های معزای ۵ دلاورمرد آسمانی از شهرستان‌های نهاوند، ملایر و بهار و آحاد همرزمان آن عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی و پایگاه هوایی شهید نوژه تسلیت عرض نموده و از درگاه قادر متعال برای عروج یافتگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات