خبرهای داغ:
با تجلیل از انقلابیون:

نهمین مجمع عالی بسیج در همدان برگزار شد

نهمین مجمع عالی بسیج با حضو دکتر زاکانی مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج و تجلیل از انقلابیون در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۴۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

نهمین مجمع عالی بسیج در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمانی با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت 40سالگی انقلاب اسلامی نهمین مجمع عالی بسیج باحضور دکتر زاکانی  مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج ، مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، روسای مجمع اقشار، مدیران ادارات کل استان، فرماندهان  نواحی، رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا در سالن مجتمع انصار برگزار شد.

این مجمع با شعار «انقلاب اسلامی، 40سال پیشرفت و مقاومت»  با حضور انقلابیون و نخبگان بسیجی برگزار شد.

در این مجمع کارگروه علمی پژوهشی ذیل مجمع بسیج استان موضوعی را با عنوان روش‌های حفاظت از منابع آب و خاک در حوزه مسائل کشاورزی و اب شرب ارائه و  مورد بررسی قرار گرفت که درن هایت پس از رأی‌گیری با 174 رأی موافق از تعداد 287 رأی اخذ شده، طرح به تصویب رسید.

در ابتدای این مراسم پروفسور محمدعلی زلفی گل رئیس هیئت مدیره مجمع بسیج استان همدان، رهبری، بسیج و سپاه و وحدت و اتحاد بین مردم را نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بر  شناسایی نقاط ضعف و تبدیل کردن ان به نقاط قوت در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

پس از تشریح اهداف برگزاری مجمع توسط ایوب حضرتی دبیر مجمع بسیج استان همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بر لزوم استفاده دستگاه ها و نهادها از ظرفیت بسیج در راستای پیشبرد اهداف نظام تاکید کرد.

همچنین دکتر زاکانی مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج  به چیستی، چرایی و چگونگی تشکیل نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در پایان این مجمع بیانه مجمع بسیجیان استان صادر شد که  در این بیانیه به توجه دولتمردان و مسئولین اجرایی به مسائل و مشکلات معیشتی مردم و  تدابیر اقتصادی برای رفع مشکلاتی همچون گرانی و تورم تاکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات