خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در نهادها و دستگاه‌های مختلف

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در نهادها و دستگاه‌های مختلف گفت: بسیج ظرفیت و توان بسیار بالایی دارد که اگر مسئولان توان استفاده از آن را داشته باشد به و قطع برای پیشبرد اهداف نظام مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۴۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در نهادها و دستگاه‌های مختلفبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در نهمین مجمع بسیج استان همدان با گرامیداشت دهه فجر و 40سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر تبیین شعار امسال دهه فجر در جامعه بیان کرد: با پشت سر گذاشتن40 سال استقامت و مردانگی و امید به آینده‌ای روشن، شعار امسال دهه فجر «افتخار به گذشته، امید به آینده» نامگذاری شده که امیدواریم به خوبی برای مردم بازگو و تبیین شود.

وی رمز موفقیت در پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت مردم از رهبری دانست و عنوان کرد: یکی از اتفاقات 40 ساله گذشته که در روند انقلاب اسلامی موثر واقع شد تبعیت بسیار بالای مردم از رهبری است به طوری که این مهم موجب استمرار انقلاب اسلامی در آینده می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش اثربخش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که موجب پیروزی ما در سختی‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی شد، حضور پا به کار مردم بود که رمز موفقیت آینده نیز همین خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مجامع استانی بسیج عنوان کرد: این مجامع به این سبب برگزار می‌شود که مشکلات، چالش‌ها  و موضوعات مختلفی در طول سال شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و در مجامع استانی با مطرح کردن طرح و ارائه راهکار مناسب برای  حل مشکل و چالش موجود در صورت به تصویب رسیدن، به سند تبدیل شده و در راستای حل مشکل گام‌های لازم برداشته می‌شود.

سردار مجیدی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در نهادها و دستگاه‌های مختلف تصریح کرد: بسیج ظرفیت و توان بسیار بالایی دارد که اگر مسئولان توان استفاده از آن را داشته باشد به و قطع برای پیشبرد اهداف نظام مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقشار 22گانه بسیج می‌تواند در حل مشکلات کمک حالی برای مسئولین استان و دولتمردان باشد، افزود: این بستگی به اراده مسئولین دارد که برای حل مشکلات از ظرفیت بسیج استفاده کند یا خیر.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه اقشار مختلف بسیج می‌توانند در کنار مردم نقش خود را به خوبی ایفا کند، ابراز کرد: امسال بسیج همگام با کشاورز در استان توانست نیروهای کارشناس را در همه شهرستان‌ها به کار گیرد که آثار و نتایج بسیاری در بخش کشاورزی حاصل شد.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه به دلیل کمبودها نیست بلکه به دلیل عدم اطاعت محض از رهبری است، گفت: امروز افتخار جمهوری اسلامی این است که رهبری حکیم و فرزانه دارد که اگر به فرمایشات ایشان عمل کنیم به طور قطع مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

سردار مجیدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در عدم وابستگی اقتصاد به نفت یادآور شد: اگر هر سال درصدی از وابستگی به نفت را بر اساس دستورات رهبر انقلاب عمل می‌کردیم، امروز با مشکلات اقتصادی مواجه نبودیم.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید به سمت نهادینه کردن فرمایشات رهبری حرکت کنند تا مشکلات جامعه رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات