خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

امروز برای مقابله با دشمنان نیاز به جمع‌گرایی داریم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امروز نیز برای مقابله با دشمنان نیاز به جمع‌گرایی داریم.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۶۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

امروز برای مقابله با دشمنان نیاز به جمع‌گرایی داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در همایش من انقلابیم و تجلیل از بانوان مبارز انقلابی استان همدان، اظهار داشت: این گونه محافل که از کرامت و کمال بالایی برخوردار است می‌تواند ادامه داشته و هر چند هفته یکبار برگزار شود.

وی با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس کار گروهی بود اما همه در خط مقدم و سلاح به دست نبودند، افزود: در دوران دفاع مقدس هر کس با هر توانی که داشت برای دفاع از کشور و یاری رزمندگان کمک می‌کرد.

ظفری با اشاره به اینکه سایه جنگ بر سر همه مردم و دفاع نیز همگانی بود و عده‌ای در خط مقدم، عده‌ای با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و غیره کمک می‌کردند، گفت: امروز نیز برای مقابله با دشمنان نیاز به جمع‌گرایی داریم اما جمع‌گرا نیستیم و باید این مشکل را بپذیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: در جامعه با مشکلی مواجه هستیم، برخی مواقع حصاری اطراف خودمان می‌کشیم و اجازه نمی‌دهیم کسی داخل این حصار شده و خودمان نیز خارج از این حصار فکر نمی‌کنیم.

ظفری با تأکید بر اینکه باید یاد بگیریم از انقلاب قهر نکنیم، عنوان کرد: باید با کار جهادی و مداوم مراقب هجمه‌های دشمنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز هر کدام از ما در هر جایگاهی که حضور داریم باید شهید زنده باشیم، تصریح کرد: هر کس در هر مقامی که هست می‌تواند قهرمان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه امروز در جامعه ما دعوای خودی و مشکلات بین احزاب، گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست، جای دعوای با دشمن را گرفته است، تأکید کرد: نظام جمهوری اسلام ایران تنها یک ولی‌فقیه و امام دارد که گفتار ایشان مثل روز بر همه ما روشن است.

ظفری با تأکید بر اینکه حصارهای اطراف خودمان را باز کنیم و باید به جامعه نفوذ کنیم قبل از اینکه دشمن نفوذ کند، اعلام کرد: متاسفانه امروز دشمن به جامعه ما نفوذ کرده است.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده امام راحل اگر مسئولی به غیر از تشکیل حکومت جهانی فکر کند به جامعه خیانت کرده است، اظهار داشت: هدف ما تشکیل حکومت جهانی است که یکی از ویژگی‌های تشکیل این حکومت تشکیل جامعه توحیدی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات