خبرهای داغ:
سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی و ایام الله‌ مبارک دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی و ایام الله‌ مبارک دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله النّور

سلامٌ هی حتیّ مطلع الفجر

دهه فجر، دهه عزّت و افتخار، امیدبخشی و انسجام امّت اسلامی در سایه پیروی از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، شهیدان والامقام و مقام معظم رهبری،آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و دهه استکبارستیزی است.

تقارن دهه فجر 1397 با ایام فاطمیه و مزّین شدن به نام صدیقه اطهر(س)، بستر مناسب‌تری را برای انتقال پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم آورده است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، با هویت انقلابی، بنیان دینی و پشتوانه عظیم علوی، فاطمی و فرهنگ عاشورایی خود، از قدرت‌های بیگانه در مقدّرات کشورمان، خلع ید نمود و با الگوی جدیدی از قدرت با محوریت امّت اسلامی و هویت‌بخشی به محرومان و مستضعفان، مقدّمات خنثی کردن نقشه‌های پلید جهانخواران برای بلعیدن جهان اسلام و استیلای همه جانبه بر بشریت را مهّیا کرده به نحوی که این الگوسازی نظام، چهل سال است به‌عنوان مهمترین چالش و دغدغه استکبار بین‌الملل به سردمداری آمریکای جنایتکار به شمار می‌رود.

ما سبزپوشان حریم ولایت معتقدیم استحکام و نشاط انقلاب و نظام اسلامی در چهل سالگی خود، علیرغم توطئه‌های روزافزون جبهه دشمن، از واقعیات و حقایق نادر دوران معاصر است.

آنان بر اساس نظریه علوم اجتماعی چرخش انقلاب‌ها بر این باورند که پس از چهل سال و درست، زمان بلوغ انقلاب، دوران افول انقلاب ایران آغاز خواهد شد و مداخلاتشان در زمینه تحریم‌های زنجیره‌ای و پاره کردن برجام توسط ترامپ، این فرود را تشدید خواهد کرد؛ اما در این برهه حساس و پیچ تاریخی، شاهدیم که با تمام فشارهای اقتصادی تحریم و برانگیختن عناصر داخلی با هدف آشوب‌های میدانی، مردم غیور کشورمان، همچنان با استقامت به پای آرمان‌های استقلال‌گرایانه خود ایستاده‌اند.

اینان به تأسی از سکاندارکشتی ولایت که فرمودند: چهل سالگی انقلاب، دوران پیری نیست، دوران عقب‌گرد انقلاب نیست، دوران پختگی و نشاط انقلاب است، استوار مانده‌اند. به استناد گواهان تاریخ، مردم انقلابی استان همدان، همانگونه که در 21 بهمن 57 در مقابل حرکت ستون زرهی لشگر 81 کرمانشاه که به قصد سرکوبی انقلاب مردم تهران، عازم پایتخت بود با محوریت آیت‌الله شهید مدنی، صف‌آرایی کردند و با این اقدام شجاعانه نام همدان را برای همیشه به عنوان پرچمدار شکل‌گیری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اذهان حک کردند، اینک نیز با حفظ ماهیت بر اساس مبانی و اصول و شعارها، حرکت بسوی آرمان‌ها و اهداف رسیدن به حکومت جهانی را تداوم می‌بخشند.

این تداوم بخشی در شرایطی است که دشمنان نظام، در اتاق‌های فکر خارج از کشور با بهره‌گیری از عرصه فضای مجازی، دائم به دنبال سیاه‌نمایی و به تصویر کشیدن آینده تاریک و مبهم در ذهن جوانان ما هستند که از تبعات آن، فرار مغزهاست.

نخبگان و اندیشمندان جامعه به‌ویژه این استان،  باید با احصاء دستاوردهای چهل سال پس از انقلاب در زمینه‌های مختلف علم و فناوری، صنعت و کشاورزی و عرصه نظامی و دفاعی و ....این روحیه نشاط و امیدآفرینی را به جوانان بازگردانند و این ایجاد انگیزه با روحیه جهاد و تکلیف‌گرایی، در سنگر بسیج و سپاه مضاعف خواهد شد تا اینکه پرچم حق علیه کفر و باطل به دست این علمداران در سرتاسر جهان به اهتزاز در آید و جاء الحقّ و زهق الباطل، انّ الباطل کان زهوقا.

انتهای پیام/

ارسال نظرات