خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد

لزوم تبیین نقش جهادگران در چهل ساله انقلاب

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر لزوم تبیین نقش جهادگران در چهل ساله انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۸۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

 اسمعیل کریم‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط و نشان کشیده بودند که ایرانیان ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهند دید، اظهار کرد: انقلاب ما به اراده حضرت حق وابسته است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند با توجه به اینکه ۳۹ سال از انقلاب گذشته و وارد چهلمین سالگرد می‌شویم، دشمنان در پی ناامید کردن مردم از این هستند که عمر چهل ساله انقلاب را نخواهند دید، ولی انقلاب ما ریشه در معنویات و الهیات دارد.

کریم‌زاده خاطرنشان کرد: ملت ایران از دین و آیین و مقدسات خود دست‌بردار نیستند و دشمنان نیز تمام تلاش خود را در راستای ناامیدسازی مردم به کار بسته‌اند و در تلاشند تا روند پیشروی انقلاب را کند بسازند.

وی افزود: یاس و ناامیدی همواره از طرف دشمنان و برخی افراد در داخل کشور که دست‌پرورده دشمنان هستند، تزریق می‌شود، ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی خود را پشت سر گذاشت و ۴۰ سال‌های بعدی را نیز خواهد دید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به صاحب اصلی انقلاب که باقی‌مانده رسالت و نبوت است، خواهیم رساند، تصریح کرد: دین مبین اسلام، بهترین دین، سیاست، عمران و آبادانی است و اگر اشکالی وجود دارد از طرف مسلمانی ما بوده و اسلام دین کاملی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مورخان بخواهند در رابطه با انقلاب اسلامی بنویسند، نمی‌توانند از نقش برجسته جهادگران چشم‌پوشی کنند، یادآور شد: حاکمیت، دو وظیفه اصلی دارد و در احادیث آورده شده که نعمت دو چیز بوده که امنیت و سلامت است که امنیت توسط نیروهای نظامی کشور، همواره برقرار بوده و همچنین در کشور از سلامت و امنیت غذایی برخوردار هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار