خبرهای داغ:
عیسی برجی در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جواد الائمه (ع): اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان خراسان شمالی در قالب طرح شهید رهنمون صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۳۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

عیسی برجی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج گفت : در طرح شهید رهنمون تیم های پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می شوند و ویزیت بیماران بصورت رایگان انجام می پذیرد .

وی خاطر نشان کرد : روستای هدف امروز حصار و گرمخان و نیز روستای اخلی دنگل از توابع شهر بجنورد است که تیم شهید احسانی خدمات پزشک عمومی ، متخصص زنان ، روانپزشکی و دندانپزشکی را به بیماران ارائه خواهد کرد .

وی با بیان این که این طرح رویکرد جدید بسیج جامعه پزشکی است تصریح کرد : دراین طرح 15 تیم با ترکیب پزشک عمومی ، متخصص ، روانشناس ، کارشناس بهداشت ، پرستار و اورژانس یار به 15 روستا به صورت ماهانه خدمات ارائه می کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بر رویکرد آموزشی بهداشتی طرح شهید رهنمون نیز تاکید کرد و افزود : اولویت در این طرح ارائه خدمات درمانی به افراد نیازمند است و سعی داریم خدمات این طرح را در ماه ها آینده گسترده تر به مردم شریف این خطه ارائه دهیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : بخشی از نیاز های درمانی بیماران در این طرح پاسخ داده می شود و در صورت نیاز به ادامه درمان تخصصی افراد شناسایی و به مراکز درمانی سپاه ، خیریه و متخصین مربوطه ارجاع داده می شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها