خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه جوان:

9 دی محصول تفکر عاشورایی است

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: 9 دی محصول تفکر عاشورایی است و تنها تفکری که در آن شکست معنا ندارد تفکر عاشورایی است .
کد خبر: ۹۰۹۴۷۰۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

9 دی محصول تفکر عاشورایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالله گنجی امروز در جمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه اظهار داشت: 9 دی محصول تفکر عاشورایی است و تنها تفکری که در آن شکست معنا ندارد تفکر عاشورایی است .

وی با بیان اینکه رمز پایداری انقلاب اسلامی عاشورایی بودن است، گفت: نتیجه 9 دی غرور ملی ملت ایران بود.

مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به اینکه انقلاب ما در عاشورای 42 رقم خورد و در 57 به تکامل رسید، افزود: عاشورا ذخیره پایان‌ناپذیری است که ما با تکیه بر آن بدون داشتن مولفه‌های قدرت در برابر قدرت‌های بزرگ می‌ایستیم.

وی تصریح کرد: براندازی نظام، راه انداختن جنگ، جذب نخبگان حاکمیتی و جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی از راهبردهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

گنجی با بیان اینکه برنامه‌های دشمن بعد از انقلاب بیشتر بر روی جذب نخبگان متمرکز شد، ادامه داد: جذب نخبگان از درون نظام بود نه نیروهای خارج از گود انقلاب و هدف دشمن از این کار این است که در درون نظام تفرقه و اختلاف افکنی کند .

وی عنوان کرد: دهه دوم و سوم انقلاب تمرکز دشمن بر روی نخبگان بود که هدف از این تمرکز ایجاد شکاف بین آحاد مردم بود که فتنه 88 محصول آن بود .

مدیر مسئول روزنامه جوان ابراز داشت: اقدامات سران فتنه اقداماتی بود که زحمت دشمن را برای براندازی نظام کم می‌کرد .

وی بیان کرد: همه اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم مانند منوچهر محمدی و... بعد از جریان فتنه 88 و برچیده شدن آن از کشور فرار کردند.

گنجی با اشاره به ترفندهای دشمنان در فتنه 88 گفت: کشته‌سازی‌های دروغین و نشان دادن چهره‌ای خشن  از نظام اسلامی از جمله این ترفندها بود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که کمترین خشونت را نسبت به جریان مخالف خود دارد.

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه دشمنان با هویت ما مشکل دارند، گفت: از برنامه‌های جدید دشمن نیز تمرکز بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فاسد نشان دادن کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات