خبرهای داغ:
سازمان بسيج دانش آموزی سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان به مناسبت يوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

بيانيه سازمان بسيج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت يوم الله 9 دیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

9 دی  تجلی قدرت خدا و حركتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.(امام خامنه ای مدظله العالی)

نهم دی ماه سال 88 یك یوم الله دیگر به یوم الله نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه كرد و به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی)«یكی از این قله های فراموش نشدنی همین نهم دی بود.»

حماسه با شكوه نهم دی ماه نشانه اقتدار و ایستادگی مردم  در برابر دشمنان خارجی و دست نشانده های داخلی بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با مفاهیم چون انقلابی گری ، ولایت فقیه و بصیرت بیش از پیش آشنا سازد.

مردم عاشورایی در حماسه 9 دی سال 88 برای بار دیگر به دنبال پرچم ولایت فقیه حركت كردند و نشان دادند كه تا پای جان برای محقق شدن اهداف اسلامی می‌ایستند.

روز نهم دی ، روزی است كه مردم نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ ها  را نمی‌خورند ؛ با بصیرت هستند و در میان گرد و غبار فتنه گران هرگز ، نه راه را گم می كنند و نه دست از ولایت فقیه برمی‌دارند.

ما دانش آموزان بسیجی استان همدان ضمن تجلیل از شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه 88 و درخواست محكومیت سران فتنه به اشد مجازات به دلیل ارتكاب جرم محاربه  اعلام می‌داریم:

ما نسل شهید بهنام محمدی ها و شهید حسین فهمیده ها هستیم و تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی  و آرمانهای نظام و انقلاب به كار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از كمترین داشته خود كه جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم كرد.

و همان نسلی هستیم كه به فرمایش امام خامنه ای (مدظله العالی) این كشور را به اوج خواهیم رساند و به فضل الهی پرچم لااله الا الله را در افق خواهیم كوباند.ان شاءالله

انتهای پیام/

ارسال نظرات