خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در تلاش برای براندازی نظام هستند، که البته این آرزو را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۶۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد/ نقش کلیدی بسیج در مهار فتنه 88حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ 9دی به عنوان  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: نهم دی ماه یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت و زنده نگه داشتن حماسه 9 دی عنوان کرد: در این روز مردم مومن و انقلابی ایران بار دیگر عشق و ارادات خود را به انقلاب و رهبری  به اثبات رساندند که باید هرساله این حماسه به بهترین شکل گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تبیین هدف دشمنان درشکل گیری فتنه 88، از تقلب در انتخابات به عنوان رمز عملیات دشمن در شکل‌گیری فتنه یاد کرد و بیان داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در تلاش برای براندازی نظام هستند، که البته این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 40سال پس از انقلاب بر ضرورت بصیرت افزایی درجامعه در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تاکید و اظهار کرد: دشمنان همواره با چهره و نقابی جدید وارد میدان کارزار می‌شوند، بنابراین باید با بصیرت‌افزایی به مقابله با توطئه‌ها و نفوذ دشمن پرداخت و آنها را خنثی کرد.

مرادی با تشریح عوامل شکل گیری فتنه 88 به حمایت استکبار و دشمنان نظام از سران فتنه اشاره و عنوان کرد: فتنه 88 به دلیل دخالت کشورهای استکبار همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی که از سران فتنه حمایت می‌کردند، هشت ماه به طول انجامید به طوری که به فرموده رهبری این فتنه نظام را به لبه پرتگاه برد.

وی اضافه کرد: تقدیر و مشیت الهی  نیز بر این بود که این فتنه تا ایام عاشورای حسینی به طول بکشد، تا عده‌ای با هتک حرمت به روز تاسوعا و عاشورای حسینی چهره واقعی خود را نشان دهند که مشکل آنها اصل ولایت است و تقلب در انتخابات تنها یک بهانه است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه در جریان فتنه 88 حرکت مردم جریان فتنه را خنثی کرد، به نقش موثر مردم در خلق حماسه 9 دی پرداخت و تاکید کرد: مردم ولایت مدار ایران مهمترین و اصلی‌ترین نقش را در خلق این حماسه عظیم ایفا کردند، ضمن اینکه  از اوایل انقلاب تاکنون در هرجا که مردم در صحنه حضور و حرکتی انجام دادند، آن حرکت اثربخش بوده است.

وی لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی همچون کودتای آمریکایی- اسرائیلی فتنه ۸۸  را بصیرت‌افزایی در جامعه دانست و یادآور شد: بصیرت‌افزایی مهمترین امر برای جلوگیری از به وجود آمدن فتنه‌ها در جامعه است به گونه‌ای که با افزایش بصیرت در بین مردم و مسئولین این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

مرادی نقش بسیج در مهار فتنه 88 را کلیدی عنوان کرد و گفت: همان گونه که امام راحل در اوایل انقلاب، مردم را بسیج 20 میلیونی خطاب کردند، همان بسیج 20 میلیونی در زمان انقلاب به بسیج 80 میلیونی تبدیل و به راحتی توانست بساط فتنه راجمع کند.

وی در همین خصوص با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب در مهار فتنه 88، تصریح کرد: در کنار حضور بسیج 70 میلیونی، رهنمودها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری  تاثیرگذار بود به طوری که این راهنمایی‌ها همچون خورشیدی تابان راهنمای این بسیج 70 میلیونی بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسد آباد به اثرات حماسه 9دی در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های دشمنان اشاره و بیان کرد: حماسه ۹ دی و امثال اینگونه حماسه‌ها موجب شد که دشمنان بدانند باید قبل از اجرایی شدن هر فکر مریضی در راستای ضربه زدن به انقلاب، آن را از ذهن خود پاک کنند، چراکه در غیر این صورت مردم در برابر افکار آلوده و مریض آنها ایستادگی  و به کلی نابود خواهند کرد.

وی انقلابی و ولایت‌مدار بودن مردم ایران و حرکت برای تحقق اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب را پیام حماسه بزرگ 9 دی برای دوستان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: پیام بزرگ این روز برای دشمنان یاس و ناامیدی برای جلوگیری از تحقق اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب است.

مرادی  یادآور شد: دشمنان بدانند تا وقتی مردم  در صحنه هستند با رهبری مقام معظم رهبری هر گونه نقشه کشیدن برای خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب و نظام خطا است وهیچ نتیجه‌ای برای آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات