خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: از دستاوردهای مهم حماسه 9 دی ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی، پیوند مردم و رهبری و عمق‌بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

ایجاد اتحاد ملی و عمق‌بخشی به بینش و بصیرت مردم از دستاوردهای مهم حماسه 9 دی بودسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: یکی از پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین طرح‌های دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که با زمینه‌یابی در فتنه ۸۸ و ماه حصل 10 تا ۱۵ سال برنامه‌ریزی آنان برای ضربه زدن و براندازی نظام جمهوری اسلامی با کمک عوامل درونی و بیرونی نقشه کشیده بودند.

وی به ابعاد فتنه اشاره کرد و گفت: در سال ۸۸ فتنه‌گران اصول موجوده انقلاب یعنی مردم مکتب و رهبری را هدف قرار داده بودند و می‌خواستند عزت و استقلال کشور را به چالش بکشانند، فتنه‌گران مورد حمایت اسرائیل آمریکا و انگلیس و متحدان استکبار بودند آنها با دادن شعارهای فریبنده در پی انحرافی بزرگ در اصول انقلاب بودند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: ۸ ماه آزادی و امنیت را از مردم ایران سلب کردند و قانون اساسی و مورد احترام و اعتماد مردم را زیر سوال بردند.

وی با بیان اینکه تلاش فتنه‌گران را در تضعیف و تخریب و انهدام ارکان ضامن انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان و ولایت فقیه بود، ادامه داد: کار فتنه‌گران به اینجا ختم نشد آنها هتک حرمت به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) و روز عاشورا را و همچنین چشم پوشیدن از رأی 40 میلیونی مردم و بی‌احترامی به آن و با اردوکشی‌های خیابانی و هوچی بازی سیاسی و جنگ رسانه‌ای جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار دادند.

مختاری در ادامه تاکید کرد: اعتبارزدایی از سران کشور و کارآمدی نظام اسلامی و ایجاد اخلال در مدیریت کشور و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسئولین سه عامل اساسی در فتنه ۸۸ بود.

وی با بیان اینکه انتقام‌گیری دشمن از انقلاب دوم با ایجاد فتنه سوم یعنی فتنه سال ۸۸ کلید خورد، گفت: تحمیل جنگ هشت ساله طراحی انواع کودتاها تحریم اقتصادی پروژه نفوذ تهاجم فرهنگی و سیاسی ماجرای کوی دانشگاه سال ۷۸ تهران از جمله اقدامات جبهه استکباری برای انتقام‌گیری از انقلاب دوم و توقف حرکت انقلاب اول بود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: سال ۸۸ جبهه استکبار در یک هم‌افزایی هوشمندانه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای با همه هم‌پیمانان بین‌المللی عناصر دلباخته عناصر دلباخته و فریب خورده داخلی و تحریک افکار عمومی درصدد پیاده‌سازی انقلاب مخملی و به چالش کشاندن هر چهار اصل استقلال آزادی جمهوری و اسلامی برآمدند تا به هدف خود یعنی متوقف کردن حرکت پرشتاب انقلاب در دهه چهارم برسند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی واکنشی هوشمندانه به نقشه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات جبهه‌ای معاند نظام اسلامی بود، افزود: حماسه بزرگ 9 دی انقلاب سوم بود که مانند انقلاب اول و دوم با اتکا به مثلث مردم رهبری و مکتب ضمن خنثی‌سازی حرکت براندازی علیه نظام؛ انقلاب ایران را از انحراف‌هایی که به صورت فکری و جریانی در لایه‌های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بودند، نجات داد.

مختاری در ادامه به زمینه‌های شکل گیری حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و باورهای مردم اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و ریشه در اعتقادات مذهبی مردم و روحیه استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران و همچنین امدادهای غیبی الهی که همیشه و همواره یاور انقلاب و نظام اسلامی بود، طرح شیطانی فتنه ۸۸ را خنثی کرد.

وی به دستاوردهای مهم به حماسه نهم دی اشاره کرد و افزود: ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم و افزایش اقتدار ملی و اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و پیوند مردم و رهبری؛ تقویت و ارتقاء اعتماد عمومی به نقش بی‌بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه‌ها در جامعه اسلامی، عمق بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان‌های سیاسی قدرت و درایت راهبردی مدیریت ارشد نظام اسلامی و غربالگری انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین از دستاوردهای این حماسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات