خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسدآباد به مناسبت ۹ دی

بسیج دانشجویی شهید «خزاعی» دانشگاه پیام نور واحد اسدآباد به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۲۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسدآباد به مناسبت ۹ دیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانشجویی شهید «خزاعی» دانشگاه پیام نور واحد اسدآباد به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیگانه اگر بداند برای ازبین بردن وحدت مردم باقدرت نظامی توانایی کار ندارد،ازراه نفوذ اقدام نموده تا شمارا از درون بپوساند. امام خمینی(ره)

حمد سپاس بی کران خداوند متعال را که به کوری چشم دشمنان در تدارک جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان هستیم. انقلابی که چون بذری کاشته شد و با خون جوانان غیور و اشک زنان شیردل این سرزمین آبیاری شد.

با اینکه متاسفانه این روزها برخی از دولتمردان کشورمان درتلاش هستند لباس جدیدی برتن انقلاب بپوشانند، آری... دیده می‌شود پس از خسارت محضی به نام برجام و پایمال شدن خون شهدای هسته‌ای همچنان در تلاش برای به تائید رساندن قراردادها و معاهدات اسفناک که تضعیف عزت نفس مردم را در پی دارد، هستند.

با چشم‌پوشی و غفلت از اینکه این ملت حماسه‌ساز با وجود مشکلات معیشتی فراوان، همچنان متعهد و پایبند امثال ۹ دی ۸۸ را پدید می‌آورند، حماسه‌ای عظیم که پیام فراوانی برای معاندین این نظام مقدس داشت، همانطور که حدود چند ماه قبل از آن با شرکت بیش از ۸۵ درصدی مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که معنای واقعی مردم سالاری است موجبات بهت و حیرت جهانیان را پدید آوردند.

این مهم بر ما محرز گردیده که دشمنان قسم خورده این ملت که در رأس آنان آمریکای جنایتکار که قبلهٔ آمال برخی از به ظاهر خیرخواهان داخلی در کشور است، دست از ایجاد فتنه و تفرقه برنمی‌دارند.

این روز (9دی ) که رهبری آن را روز بصیرت، میثاق امت با ولایت نامیدند، برای ملت جمهوری اسلامی ایران نه تنها فریاد رسایی در اعتراض به دشمنان امام حسین(ع) ویزیدیان زمان بود، با وضوح روئیت گردید که موعد دفاع وحمایت از رهبر حسینی ملت ماست.

ما نیز آگاهیم و برایمان عجیب نیست افرادی در کشور به دنبال پاک کردن این واقعه هستند و آشکارا با عصبانیت از آن یاد می‌کنند، چرا که همانان واسطه ایجاد این رخداد برای نیل به اغراض سیاسی وجاه طلبانه خود بوده که حاضر به زدن ضربه‌ ای این چنین بزرگ به منافع ملی کشورمان وهتک حرمت به خون شهدای عزیز بودند.

در پایان ما دانشجویان بسیجی پیرو خط امام سید علی خامنه‌ای(مد ظله العالی)  دانشگاه پیام نور واحد اسدآباد ضمن گرامیداشت سالگرد این حماسه بزرگ و ماندگار، تداوم و هرچه مستحکم‌تر شدن بیعت خود را با ناخدای باخدای انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم و به گوش جهانیان می‌رسانیم این انقلاب بادرایت وحکمت بی‌نظیر علمدار خود و با بصیرت مردم ولایت مدار در حال پیشرفت است تا بیرق آن را به دست صاحب و مقتدای اصلی‌اش برساند.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

ارسال نظرات
آخرین اخبار