خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان:

لازمه جلوگیری از فتنه‌هایی نظیر فتنه 88 دشمن شناسی و بصیرت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان گفت: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریان هایی همچون فتنه آمریکایی ـ اسرائیلی فتنه 88، بصیرت و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و بالابردن دشمن شناسی آنان است.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۵۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

لازمه جلوگیری از فتنه‌هایی نظیر فتنه 88 دشمن شناسی و بصیرت استحجت الاسلام حسن یار عبادی امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با بیان اینکه نهم دی ماه 88 به یقین یکی از ایام الله بزرگی است که باید قدر آن را دانست، اظهار داشت: زمانی ما متوجه اهمیت این روز می شویم که فتنه 88 کالبدشکافی و عمق آن برای مردم بازگو شود.

وی اظهار کرد: ضروری است تا مردم در جریان قرار بگیرند که آن فتنه بزرگ نتیجه 10 تا 15 سال تلاش و توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود که خود مردم با پیروزی از ولایت و حضور گسترده یشان تمام نقشه های چندین ساله استکبار با آن عقبه را نقش بر آب کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان افزود: دشمنان در آن روزها به دنبال تغییر نظام و مبارزه با ولایت فقیه بودند،آنان هیچ گاه از دشمنی خود دست برنمی دارند و هر روز برنامه و نقشه های شوم خود را تغییر می دهند و با چهره ای جدید به میدان می آیند و این مسئله بسیار نیاز به توجه و بصیرت مسئولان دارد .

عبادی امجد تصریح کرد: اگر سکوت برخی نخبگان و خواص جام فتنه هشت ماه به طول نمی انجامید، با این حال مردم بصیر و فهیم ما آن حماسه عظیم نهم دی ماه یعنی حضور به هنگام و به موقع را از خود نشان دادند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی عنوان کرد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریان هایی همچون فتنه امریکایی ـ اسرائیلی فتنه 88، بصیرت و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و بالابردن دشمن شناسی آنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان در ادامه به نقش بسیج در مهار فتنه و مبارزه با نفوذ از بازگشت عناصر فتنه به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور هم اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی مردم، همان کسانی که نهم دی ما را حلق کردند، باید هوشیار باشند و با بصیرت انتخاب کنند و این مسئله را هم همیشه به خوبی نشان داده اند.

عبادی امجد اظهار کرد: در حماسه عظیم حضور مردم در نهم دی ماه، دشمنان متوجه شدند که ایران اسلامی و ملت فهمیم ما با تمام کشورها و ملت های دنیا تفاوت دارند و هیچ گاه دشمن نمی توانند برای ما خط و مشی تعیین کند.

وی تأکید کرد: در حقیقت در پیام این روز بزرگ، شعار اصلی و مهم حضرت امام خمینی(ره) تداعی می‌شود که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات