خبرهای داغ:
همرزم شهید همدانی گفت: شهید همدانی در روز فتنه 88 تمام عیار در مقابل فتنه‌گران ایستاد و با وجود اینکه از سوی منافقان به ترور تهدید شد اما در مسیر خود لحظه‌ای شک نکرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۸۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

شهید «همدانی» در روز فتنه 88 تمام عیار در مقابل فتنه‌گران ایستادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان و در آستانه یوم‌الله 9 دی با حضور اصحاب رسانه و جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی مراسم گرامیداشت قافله‌سالار شهدای مدافع حرم سردار فتنه‌شکن سرلشکر پاسدار شهید همدانی را برگزار کردند.

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی با حضور در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وقتی آیت الله موسوی همدانی نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان به رحمت خدا رفتند به همراه شهید همدانی و یک تن دیگر از دوستان در مراسم خاکسپاری وی حاضر شدیم.

‌وی افزود: آن زمان شهید همدانی از من خواست اگر فوت کرد او را در همین گلزار شهدا و در کنار دیگر شهدای استان همدان به خاک بسپاریم موضوعی که 10 سال بعد با شهادت ایشان در سوریه  و با وصیت به فرزندانش برای خاکسپاری در گلزار شهدای همدان، محقق شد.

همرزم شهید همدانی با تجلیل از مقام قافله سالار شهدای مدافع حرم بیان کرد: ایشان در روز فتنه 88 تمام عیار در مقابل فتنه‌گران ایستاد و با وجود اینکه از سوی منافقان به ترور تهدید شد اما  در مسیر خود لحظه‌ای شک نکرد.

وی با تاکید براینکه سران فتنه باید  محاکمه شوند عنوان کرد: کسانی که امروز از رفع حصر سران فتنه حرف می‌زنند در حقیقت حرف آمریکا و اسراییل را می‌زنند‌، افرادی که اطلاعات کشور را به دشمن دادند.

رضوی با اعلام اینکه هرگز خون شهدا را با چیزی معامله نکرده و مسیر آنها را ادامه می‌دهیم ابراز کرد: برخی افراد بی‌حیای سیاسی هستند و به رهبری نامه می‌نویسند که اگر می‌خواهید مشکلات اقتصادی کشور حل شود باید سران فتنه را آزاد کنید.

وی با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تحقیر دشمنان از این موضوع گفت: دشمنان از اینکه با وجود فتنه‌های بسیار نتوانستند کشور ایران را از پا در آورند متاثر شده‌اند به همین دلیل افراد نفوذی خود را در کشور فعال کرده‌اند که به یاری خداوند متعال  و امام زمان (عج) آنها را مایوس می‌کنیم.

سردار میرزا سلگی راوی کتاب تحسین شده «آب هرگز نمی‌میرد» و از همرزمان شهید همدانی نیز بیان کرد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی وارد یک عرصه عملی شده‌ایم عرصه‌ای که دشمن از دسیسه‌های خود دست بردار نیست پس از دینتان رویگردان نشوید و بصیرت خود را حفظ کنید.

وی افزود: تا امروز توانسته‌ایم به لطف خدای متعال بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم  پس باید با کار فرهنگی و  مبارزه با نفس مسیر خود را ادامه دهیم چرا که امروز دشمن متوجه شده است نقطه قدرت ما ایمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات