خبرهای داغ:
بیانیه بسیج طلاب استان همدان:

حماسه بزرگ 9دی نماد پایداری بر ارزش‌هاست

در بیانیه بسیج طلاب استان همدان آمده است: حماسه بزرگ 9دی ماه ۸۸ به عنوان نماد پایداری بر ارزش‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی در مصاف با جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

حماسه بزرگ 9دی نماد پایداری بر ارزش‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

« فَاصْبرْ إِنَ وَعْدَ اللهِ حَق وَلا یَسْتَخِفَنَکَ الَذِینَ لا یُوقِنُونَ »

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت‌مدار متجلی شد. روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد. ملت سرافراز و نستوه ایران اسلامی در آن آزمون بزرگ و تاریخی با خلق حماسه سترگ 9 دی نشان دادند جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی ایشان به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نداشته و حماسه 9 دی به آینه تمام نمای هوشیاری و دشمن‌ستیزی ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مبدل شد .

حماسه بزرگ 9دی ماه ۸۸ به عنوان نماد پایداری بر ارزش‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی در مصاف با جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه‌ای پیچیده و خطرناک عبور داد. این حماسه بزرگ فصل نوینی از بصیرت و ولایتمداری ملت ایران، در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز، پیش روی جهانیان گشود تا با خیال واهی و افکار پوچ به دنبال آزمودن اراده و اعتماد ایرانیان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند، چراکه این مردم با وحدت و همبستگی عمیق در حمایت از انقلاب و لبیک به ندای رهبرفرزانه‌شان تا پای جان ایستاده‌اند.

بدون تردید ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی همواره با تاسی به آموزههای ناب اسلامی و قرآن با پیروی از رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده، آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب و اهداف پلید آنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

اکنون در آستانه نهمین سالگرد قیام و خروش ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی اعلام می‌داریم، همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان‌گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کورکردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، ما طلاب وروحانیون استان همدان در کنارملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی در یوم الله 9 دی به جهانیان و به خصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ ما صف‌کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت ما به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نمایند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات