بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهرهای دیر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی در 5 شهر دیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۲۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از دوم دی ماه سال جاری به مدت یک هفته همزمان با فرا رسیدن فرارسیدن هفته بصیرت و سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه، همایش ها و نشست‌های بصیرتی مختلفی در سطح شهرستان دیر به همت سپاه و بسیج، برگزار می شود.

وی با اشار ه به اینکه 9 دی سالروز تجدید میثاق امت با ولایت و مظهر نفوذناپذیری مردم در برابر فتنه های دشمنان این مرز بوم است گفت: مراسم محوری حماسه 9 دی در 5 شهر شهرستان برگزار خواهد شد.

داوریان با بیان اینکه فتنه‌گران اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده بودند، افزود: درایت رهبری و آگاهی مردم و اطاعت مردم از مقام معظم رهبری باعث شد دشمن نتواند به هدف خود برسد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر با بیان اینکه برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی از برنامه های مهم این هفته در سطح شهرستان می باشد، تصریح کرد: در این هفته بیش از 80 برنامه و نشست بصیرتی و روشنگری در مساجد و پایگاه‌های تابعه شهرستان دیر برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم خداجو و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان دیر، جهت شرکت در برنامه‌های هفته بصیرت، خاطرنشان کرد: با زنده نگه داشتن حماسه  نهم دی به دشمنان قسم خورده این مرز بوم  نشان خواهیم داد که ملت ما همیشه بیدار و در خط رهبری و ولایت مطلقه فقیه به سر می‌برند./انتهای خبر

 

ارسال نظرات