حجت الاسلام مهدوی ارفع در بین کارکنان و سربازان ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر به تبیین نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی پرداخت. ایشان در ابتدا ی صحبت های خود به شیوه زندگی و اداره حکومت امام علی (ع) بر اساس خطبه های نهج البلاغه پرداخت .مهدوی ارفع بیان کرد اگر ما تقوا نداشته باشیم در برابر فتنه ها نمی توانیم جان سالم به در ببریم و در آن زمان تشخیص حق و باطل برایمان سخت می شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۹۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام مهدوی ارفع در بین کارکنان و سربازان ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر به تبیین نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی پرداخت. ایشان در ابتدا ی صحبت های خود به شیوه زندگی و اداره حکومت امام علی (ع) بر اساس خطبه های نهج البلاغه پرداخت.

ایشان اضهار داشتند: کتاب نهج البلاغه عصاره حکومت دوران امام علی (ع) می باشد و به نقل از مقام معظم رهبری فرمودند: که حکومت ما به دوران حکومت امام علی (ع) بسیار شبیه می باشد .ودر نتیجه با مطالعه نهج البلاغه و عبرت گرفتن از وقایع آن در مقابل فتنه ها پیروز شویم .

حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: امروز اخلاق در جامع باید با نگاه زهد و ساده زیستی جدی گرفته شود که شما پاسداران و بسیجیان باید الگو این نوع نگاه باشید.

مهدوی ارفع از نگاه معصومین گفت: اگر می خواهید کار بزرگی در عالم کنید باید مرز ترس از مرگ را رد کنیم چون ترس، محصول گناه، هوسهای دنیایی و نگاه غلط دنیا طلبان است.

وی گفت: با داشتن بصیرت می توانیم در مقابل فتنه ها نجات پیداکنیم و با بررسی تاریخ بخصوص مطالعه نهج البلاغه وعبرت گرفتن از آن می توانیم از فتنه ها جلوگیری کنیم.. ایشان در ادامه گفت اگر ما تقوا نداشته باشیم در برابر فتنه ها نمی توانیم جان سالم به در ببریم و در آن زمان تشخیص حق و باطل برایمان سخت می شود.

مهدوی ارفع در بخش دوم از صحبت های خود نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی را تشریح کرد.ایشان گفتند ما در حال حاضر در تمامی استان ها این نهضت نهج البلاغه خوانی را راه اندازی کرده ایم و روش مطاله این کتاب را به شیوه خیلی ساده در اختیار مخاطبین قرار داده ایم .

وی گفت: تمامی گروهی که در این زمینه فعالیت می کنند هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند و از هیچ نوع ارگانی حمایت نمی شویم بلکه به صورت خود جوش فعالیت می کنیم ایشان گفتند ما کتاب نهج البلاغه را در سایز های مختلف با کیفیت خیلی خوب وبا هزینه پایین جهت خریداری چاپ کرده ایم که در همه استان ها قابل دسترسی می باشدکه در استان بوشهر از طریق شماره تماس 09214299679 می توان خریداری کرد.

 

ارسال نظرات