فرمانده سپاه کوهرنگ:

9دی نماد بصیرت و اقدام به موقع ملت است

حضور باشکوه ملت در نهم دی ماه 88، حماسه ای است که نماد عزت و استقلال، بصیرت، دشمن شناسی و اقدام بموقع است.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۷۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، با گرامیداشت ایام الله نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: 35 برنامه بمناسبت هفته بصیرت در  رده های بسیج شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.

سرهنگ موسایی افزود: حماسه 9دی، مرهون رهبری و مدیریت حکیمانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و  نهایت صبوری و تدبیر الهی ایشان و همچنین حضور بموقع مردم فهیم ایران اسلامی است، که تمام طرح های دشمن و فریب خوردگان را شکست داد.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ، ادامه داد: حماسه نهم دی ماه سال 88 یکی از برهه‌های تاریخی حضور با بصیرت مردم وقت شناس ایران اسلامی و عزیز ما در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی است.

وی افزود: حضور باشکوه ملت در نهم دی ماه 88، حماسه ای است که نماد عزت و استقلال، بصیرت، دشمن شناسی و اقدام بموقع است.

موسایی با بیان اینکه مردم ما با حضور بموقع خود به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دنیا را خیره کردند، تصریح کرد: این یوم الله یادآور شکست طرح و نقشه های پلید و شکست جنود ابلیس است و این یعنی هر دشمنی که به مصاف دین خدا و امت اسلامی بیاید شکست او حتمی است و به همین دلیل این روز یوم الله است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ یادآور شد: در نهم دی ماه سال 88 مردم با حضور خودجوش و میلیونی خود در سراسر کشور مجددا مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه دنیا اعلام کردند و 12 فروردین دیگری همچون سال 58  را رقم زدند.

سرهنگ موسایی گفت: دشمن علی رغم اینکه در 9 دی آنچنان سیلی از ملت ایران خورد که صدای آن در تاریخ خواهد ماند؛ ولی امروز سعی دارد خود را احیاء و تلاش دارد یک فضای دو قطبی در جامعه بوجود آورد، که البته بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی همچون قبل سدی در برابر  طرح های شیطانی و موذیانه آنهاست.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، بیان داشت: در هفته بصیرت 35 عنوان برنامه در رده های مقاومت بسیج سطح شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

موسایی گفت: نشست های بصیرتی، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، صبحگاه بصیرت در مدارس، مسابقات مختلف، برنامه های بصیرتی حلقات صالحین و ویژه برنامه حضور حماسی و با شکوه عموم مردم در اجتماع نهم دی در مرکز شهرستان، برخی از این برنامه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ یادآور شد: ان شالله امسال هم مردم فهیم شهرستان کوهرنگ که همیشه ثابت کردند بختیاری ها  همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده اند، با حضور ارزشمند خود در اجتماع بزرگ 9 دی،  بصیرت خود را اثبات می کنند و بار دیگر پایه های استکبار را خواهند لرزاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار