خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

یادواره‌های شهدا خاری به چشم دشمنان انقلاب و نظام است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه غفلت از دین واسلام انسان را به تباهی می‌کشاند، گفت: دشمنان از مزار و راه شهدا هم می‌ترسند به همین دلیل زنده نگه داشتن راه شهدا با برگزاری یادواره‌ها، خاری به چشم دشمنان انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۳۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

یادواره‌های شهدا خاری به چشم دشمنان انقلاب و نظام  استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام موسی سالمی در یادواره  50 شهید دهستان چهاردولی اسدآباد اظهارداشت: شهدا چراغ هدایت نسل‌های بعدی بوده و تازمانی که راه شهدا را ادامه دهیم از گزند دشمنان در امان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه غفلت از دین واسلام انسان را به تباهی می‌کشاند، تاکید کرد: دشمنان از مزار و راه شهدا هم می‌ترسند به همین دلیل زنده نگه داشتن راه شهدا با برگزاری یادواره‌ها، خاری به چشم دشمنان انقلاب و نظام  است.

سالمی  با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا افتخار هر ایرانی است، افزود: هم و غم امروز ما مسلمانان باید حفظ دین و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران باشد تا بتوانیم در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یادواره شهدا باید محفلی برای تبیین راه و سیره شهدا قرار گیرد و نسل حاضر بتوانند با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده که باید ما نیز با الگوگیری از این ویژگی‌ها  برای حفظ  ارزش های اسلامی بکوشیم .

وی با اشاره به  اینکه در بزرگداشت شهدا باید به حقیقت شهادت بیاندیشیم و شهدا انتظار دارند که ما از شهادت آنان  درس بگیریم، بیان کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا در جامعه امر بسیار مهمی است که سبب می شود پروردگار متعال ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد پس  باید تلاش کنیم تا از این برنامه‌ها برای افزایش معرفت خود بهره ببریم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات