خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: مردم همدان در تاریخ انقلاب حماسه‌ها آفریدند و 7 دی ماه نشان‌دهنده پیشتازی مردم همدان در محکوم کردن سران فتنه بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۹۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

7 دی ماه نشان‌دهنده پیشتازی مردم همدان در محکوم کردن سران فتنه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حمید اباذری در سومین یادواره شهدای منطقه میدان شاهد و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: مردم همدان به شدت دارای حرارت دینی، شور انقلابی و عشق به ولایت هستند.

وی تصریح کرد: مردم همدان در تاریخ انقلاب حماسه‌ها آفریدند و 7 دی ماه نشان‌دهنده پیشتازی مردم همدان در محکوم کردن سران فتنه بود.

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به ضرورت گرامیداشت 9دی ابراز داشت: روز نهم دی ماه از اتفاقات ماندگار انقلاب اسلامی است که باید همیشه بزرگ داشته شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی خاص و یک نقطه عطف در تاریخ معاصر بود، ادامه داد: این ملت برای اینکه به اینجا برسند فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و تاریخ چهل ساله انقلاب مملو از رشادت‌ها و حماسه‌ها است.

سردار اباذری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نقطه توقف نابودسازی اسلام بود، گفت:200 سال پیش دشمنان در غرب نقشه کشیدند که اسلام را نابود کنند که وهابیت یکی از پازل‌های نقشه است تا اینکه امام(ره) با ایستادگی مردم انقلاب اسلامی را برپا کرد.

وی افزود: امام(ره) در برابر یک دنیا ایستاد با همین مردم و شیر بچه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و به خاطر همین است که دشمن کینه برداشته و هرلحظه در مکر و نیرنگ است اما مردم ما ایستاده‌اند و هوشیار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات