خبرهای داغ:
یکی از راویان دفاع مقدس گفت: عشایر در نظام اسلامی و سراسر منطقه پیشتاز بوده و حماسه آفریدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۰۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

عشایر در نظام اسلامی و سراسر منطقه پیشتاز بوده و حماسه آفریدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا میرزایی در هشتمین یادواره شهدای ترکاشوند در مسجد امیرالمومنین(ع) دیزج با بیان اینکه عشایر در طول انقلاب همیشه پشتیبان انقلاب بودند و هستند، اظهار داشت: عشایر در نظام اسلامی و سراسر منطقه پیشتاز بوده و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه عشایر پرکارترین رزمندگان دوران سخت دفاع مقدس بودند، گفت: در دورانی که دشمنان قسم خورده ضد اسلام به این نظام هجوم آوردند نخستین کسانی که در مقابل این دشمن واکنش نشان دادند و مقاومت کردند رزمندگان عشایر بودند.

این راوی دفاع مقدس ادامه داد: عشایر خالصانه و صادقانه در هشت سال دفاع مقدس بدون ادعا به میدان آمدند و از دینشان حراست کردند.

وی با اشاره به تعبیر امام (ره) که عشایر ذخایر انقلاب است، گفت: رزمندگان عشایری کارهای بزرگی انجام دادند و هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی نقش عشایر را بازگو کنیم .

سردار میرزایی با بیان اینکه از این یادواره‌ها وقتی که برگزار می‌شود باید بیشترین بهره را برد، گفت: این ما هستیم که نیاز به این یادواره‌ها داریم.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم و امنیت ما مدیون شهداست، ابراز داشت: باید تاریخ قبل از انقلاب و بعد از آن را مرور کنیم.

این راوی دفاع مقدس گفت: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها در این کشور منافع و سلطه داشتند و در دوران قبل از انقلاب عشایر به حاشیه رفته بود.

ایل ترکاشوند همدان 8 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات