خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان:

شهدای ما اعجاز به پا کردند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه شهدای ما کسانی بودند که در زمان حیاتشان اعجاز به پا کردند، گفت: همانطور که خون سیدالشهدا(ع) قرن‌ها معجزه آفرید، خون شهدا نیز معجزه آفرید.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۳۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

 شهدای ما اعجاز به پا کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهدای زن، بانوان نور و شهادت در سالن اجتماعات دانشگاه حضرت زینب(س) همدان با حضور اساتید، دانشجویان و خانواده‌های معظم شهدا به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت به مناسبت 26 آذر ماه روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: شهدای ما کسانی بودند که در زمان حیاتشان اعجاز به پا کردند.

دکتر شهاب کاظمی با بیان اینکه این وظیفه ما است که این خاطرات و اعجاز را به نسل بعدی انتقال دهیم، گفت: در دوران پهلوی ما بحرین را از دست دادیم اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک مقدس را از دست ندادیم.

وی در ادامه افزود: این معجزه‌ای بود که نیروهای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریدند و همانطور که خون سیدالشهدا(ع) قرن‌ها معجزه آفرید، خون شهدا نیز معجزه آفرید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان عنوان کرد: باید شما دانشجویان آنچنان صحبت کنید که گویا دفاع مقدس را دیده‌اید.

در ادامه این مراسم نیز سردار فرجام از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و مدافعان حرم پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات