خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رفع تمامی مشکلات کنونی کشور بهترین راه ساختن و تربیت انسان‌های جامع و کامل در حوزه و دانشگاه است و این انسان‌ها در سایه وحدت این دو نهاد ساخته می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۲۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

بهترین راه رفع مشکلات کشور تربیت انسان‌های جامع و کامل در حوزه و دانشگاه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در آیین نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر مفتح در دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: شهدایی نظیر آیت الله بهشتی، شهید مطهری، شهید مفتح و شهید باهنر نقش مهمی در تقویت حوزه و دانشگاه حتی در زمان رژیم طاغوت داشتند.

وی اضافه کرد: در چهل سال گذشته برای وحدت حوزه و دانشگاه از جانب حوزویان کوتاهی صورت گرفته است با این وجود امسال تفاهم نامه‌ای‌های بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها منعقد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه با کمبود انسان کامل در تمامی ابعاد مواجه است، یادآور شد: چنانچه 40 سال گذشته دانشگاه و حوزه به این امر مهم توجه می‌کرد هم اینک این همه مشکلات در حوزه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی وجود نداشت.

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: برای رفع تمامی مشکلات کنونی کشور بهترین راه ساختن و تربیت انسان‌های جامع و کامل در حوزه و دانشگاه است و این انسان‌ها در سایه وحدت این دو نهاد ساخته می‌شوند.

وی اضافه کرد: حوزویان برای تقویت معنویت دانشجویان و دانشگاه‌ها در ابعاد مسایل روز باید کمک حال طلاب باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان ادامه داد: عملی شدن این مطالبه در کنار برادری و برابری دانشگاه و حوزه‌های علمیه آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی اظهار داشت: اگر افراد پیش از تصدی مسئولیت به خوبی در دانشگاه و حوزه تربیت شوند چهره کشور در بُعد مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی درخشان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات