خبرهای داغ:
نماینده مقام معظم رهبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور:

هدف شهید «مفتح» تبیین اسلام و انقلاب بود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور گفت: هدف شهید «مفتح» تبیین اسلام و انقلاب بود و در واقع ایشان با کلام و قلم خود خطر سلطه دشمن، مادی‌گرایی، ایسم‌ها و ... را بیان می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۲۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

هدف شهید «مفتح» تبیین اسلام و انقلاب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، آیت‌الله عباسعلی اختری در یادواره شهید آیت‌الله «مفتح»، سرداران، امیران و 472 شهید شهرستان رزن بیان کرد: شرکت در  مجلس شهدا شرکت در مجلس عبادت است، چرا که مجلس شهدا، مجلس ذکر خدا و ائمه(ع) بوده و فرشتگان نیز در این مجالس حضور دارند و برای شرکت کنندگان طلب مغفرت می‌کنند.

وی ادامه داد: عامل حیات جامعه دین است و انبیاء و ائمه(ع) نیز آمدند تا با تبلیغ دین، جامعه‌ای زنده بسازند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور گفت: جمهوری اسلامی ایران مصداق جامعه زنده و پویا است و نشانه آن عملکرد بسیار خوب آن در ایستادگی مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: کسانی که دین را تبلیغ می‌کنند و رواج می‌دهند در واقع به زنده بودن جامعه کمک می‌کنند و آیت الله «مفتح» نیز در این زمینه جزء سردمداران بود.

آیت الله اختری با بیان اینکه جهاد پنج شکل و سه درجه دارد، بیان کرد: در بین درجات جهاد؛ جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس و جهاد در تصمیم‌گیری در زمان‌های حساس، همچون حر، که در این جهاد پیروز شد و  نوع دیگر جهاد اصغر، رفتن در جنگ با کفار و خون دادن است.

وی یادآور شد: مهمترین نوع جهاد که در قرآن نیز بیان شده، جهاد کبیر است که همان جهاد فرهنگی است، شهید «مفتح» با حضور در حوزه و دانشگاه، یکی از پیشگامان این جهاد بود. 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور ابراز داشت: هدف شهید «مفتح» تبیین اسلام و انقلاب بود و در واقع ایشان با کلام و قلم خود خطر سلطه دشمن، مادی‌گرایی، ایسم‌ها و ... را بیان می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات