خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

تدبر در آیات الهی باعث تغییر در سبک زندگی افراد می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: علاوه بر تلاوت قرآن تدبر در آیات الهی برکات زیادی دارد و باعث تغییر در سبک زندگی افراد شده و به خانواده رنگ و بوی خدایی می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۲۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

تدبر در آیات الهی باعث تغییر در سبک زندگی افراد می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در جلسه توجیهی مسئولان روابط عمومی‌ سپاه نواحی استان همدان اظهار داشت: بزرگ‌ترین معجزه پیامبر اسلام(ص) قرآن کریم است و بزرگ‌تر از آن وجود مقدس اهل بیت(ع) است چراکه آنان قرآن  ناطق هستند و بشر را به راه راست هدایت کردند.

وی ضمن تاکید بر داشتن طهارت گفت: به هنگام قرائت قرآن باید انسان طهارت باطنی داشته باشد، بلکه بهتر است وضو نیز بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان ینکه تلاوت آیات الهی هیچ حد و مرزی ندارد بلکه سفارش شده است که تا آنجا که می‌توانید قرآن بخوانید، گفت: در اثر تلاوت مکرر قرآن انس ایجاد می‌شود که تأثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی بسیار زیاد است.

علیی گفت: علاوه بر تلاوت قرآن تدبر در آیات الهی برکات زیادی دارد و باعث تغییر در سبک زندگی افراد شده و به خانواده رنگ و بوی خدایی می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون حفظ آیات قرآن گفت: ابلاغ طرح حفظ قرآن به سپاه در راستای تحقق فرمایشات معظم له است که در این طرح با توجه به جنبه‌های مختلف حفظ آیات موضوعی، مناسبتی، یک صفحه و یک جزو ... وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) در پایان ضمن اشاره به برخی از نابسامانی‌های جامعه گفت: نابسامانی‌های اجتماعی و سیاسی جامعه نتیجه عمل نکردن  به آیات قرآن است و امید است ما بتوانیم با عمل به دستورات الهی زمینه ساز ظهور باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات