مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

هر سخنی که بوی تفرقه دهد پیاده کردن نقشه دشمن را درپی دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: هر سخنی که بوی تفرقه دهد چه از جانب شیعیان باشد چه از جانب اهل سنت به طور قطع مذموم و همدستی با دشمنان اسلام است و پیاده کردن نقشه دشمن را درپی دارد.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۴۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

هر سخنی که بوی تفرقه دهد پیاده کردن نقشه دشمن را درپی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان ضمن گرامیداشت هفته وحدت، پیامبر(ص) را الگو و اسوه مسلمانان دانست و اظهار داشت: همه مسلمانان باید با تأسی از ایشان و حول محور پیامبر مکرم اسلام(ص) جمع شوند و از تفرقه بپرهیزند و بدانند که نیرنگ دشمنان ایجاد تفرقه و چند دستگی در بین امت اسلام است.

وی گفت: پیامبر اسلام(ص) در طول حیاتشان تمام سعی آنها در هدایت بشریت بود تا آنجایی که خداوند به ایشان می‌فرمایند که نزدیک است برای هدایت مردم جان مبارکشان را به خطر بیاندازند و در هدایت مردم حریص هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: افرادی که تجربه زندگی کردن در بین برادران اهل سنت را داشته‌اند بهتر می‌فهمند که نامیدن این ایام با عنوان هفته وحدت از جانب حضرت امام خمینی(ره) تا چه اندازه با اهمیت است و باعث نزدیکی دل‌ها و ایجاد اتحاد در بین مسلمانان شده است.

وی افزود: هر سخنی که بوی تفرقه دهد چه از جانب شیعیان باشد چه از جانب اهل سنت به طور قطع مذموم و همدستی با دشمنان اسلام است و پیاده کردن نقشه دشمن را درپی دارد.

قربانی ابراز داشت: امروز کانال‌ها و شبکه‌های مختلفی از جانب دشمنان مسلمین در اختیار  عده‌ای منافق قرار داده شده تا با دمیدن در ساز تفرقه و توهین به مقدسات و اعتقادات اهل سنت از طرف شیعیان انگلیسی و تکفیر شیعیان توسط وهابیون و سلفی‌ها سعی در جدا کردن برادران مسلمان از هم داشته باشند تا از این طریق قدرت مسلمانان را از بین ببرند و آنها تضعیف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات